Huomenta napsulaiset ja aurinkoiset, sydänlämpöiset terveiset kaikille. Mitä puuhaatte tänään....ja mitä ruuaksi?

Lisätty: 29.05.2009 - 13:04

Meillä paistetaan kuhafileet ja uusia pottuja keittelen. Vähän salaattia lisäksi ja jälkkäriksi karviaismarja-vadelmasoppaa. Rantsuun illaksi ja yöksi, joten siellä grillaillaan jotain ja ainakin herkkusieniä juustotäytteellä pekoniin käärittyinä.

Lisätty: 29.05.2009 - 13:05

Koko päivä on mennyt taas kärhöjen kanssa. Lankoja laitellut joita pitkin sitten kiipeävät hienolle heinäseiväsaidalleni...toivon mukaan.

Lisätty: 29.05.2009 - 15:59

Ps. Mulla on helppo ohje juustokakulle elikä sellainen yksinkertainen Tiramisu ja on sitten hyvää!!

Avainsanat: perhe sisätyöt ulkotyöt puutarha kesä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.05.2009 - 00:36

No hyvää huomenta tälle lauantaipäivälle, kun en ehtinyt mukaan eilisiin toivotuksiin. Menemme tänään juhlimaan kummityttömme lakkiaisia ja valmistujaisia. Siellä on varmaan melkoiset pöperöt pöydässä :D
Mutta, kyllä otin tuossa illasta hirvipaistin sulamaan. Ajattelin tehdä sitä sitten jossain vaiheessa, sitä kun ei tarvitse syödä aivan saman päivän aikana. Ainakin on valmiina sunnuntaille ruoka, kun töissä olen aika pitkän päivän silloin. Voisi vaikka syödä terassilla, kun niin lämmintä lupasi säätiedotus.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.05.2009 - 08:02

Aurinkoista huomenta! :) Siivoilua ja koiran kanssa ulkoilua on tänään luvassa.Eilen tein kipollisen lasagnea joten sitäpä kelpaa tänään vielä lämmitellä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 08:11

Huomenta!Pitäis käydä typaikalla selvittelemässä toukokuun keikkahommien loppu.Ehkä savukalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 08:14

Kivaa huomenta!:)Ajattelin askarrella,lukea ja katsella telkkaa ennenkun pitää lähteä asuntoa kattomaan.Siinä se loppupäivä varmaan meneekin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 08:33

Huomenta,ruohon leikkuuta koneella.Syödään eilisen tähteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 08:36

huomenta :) tänään käyn koulussa hakemassa kokeet takasin, sit vaan olen ja makoilen ja ehkä meen tekemään vähän puutarhatöitä, ja kahdelle kaverille pitää kynnet laittaa huomiseksi :) lounaaksi 50g raejuustoa, 1 ananastölkki, 1 cracotte näkkileipä, 1 banaani

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.05.2009 - 08:57

Huomenta myös täältäkin kaikille.
Aloitin huonosti nukutun yöni jälkeen palkkojen laskemisen ennen seitsemää. Juuri noin 10 min. sitten sain rahat maailmalle ja tarvittavat tulosteet mappiin.
Isäntä näyttää levittelevän kivituhkaa pihalle, että saattaa olla siinä minulle apumiehen paikka vapaana. Ruokapuolesta en osaa vielä sanoa mitään, täytyykin ihan katsoa mitä te muut suunnittelette, jos vaikka saisin hyvän vinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 09:20

Päivä kuluu työissä, illalla tarkoitus ystäväperheen kanssa grillailla, nauttia kenties lasillinen pari punaviiniä ja nauttia kesäisestä illasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.05.2009 - 09:23

Kaupassa olisi käytävä, siivoiltava pikkusen, ja lenkillekin olisi ehdittävä. Ilta tietty menee telkkarin ja napsuilun kanssa.
Ruoasta ei ole vielä mitään tietoa. Eilistä lihasoosia jäi vielä, että jospa perunat keittäisi ja vähän tomaattia ja kurkkua lautaselle lisäksi. Ei vielä tähän aikaan oikein jaksa ajatella ruokaa, kun vasta aamiaisen sain syötyä noin tunti sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 10:50

Huomanta vaan!Yritän etsiä jääkaapista jotain syömistä,kun en viiitsi kauppaankaan lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 11:30

hyvää huomenta sinullekkin....että mitäkös tänään syötäisiin , jotain kohnattua jääkaapista , kait grilissä laitan kalaa , en nyt tiedä , kevyttä sen olla pitäis, kun huomenna syödään kahdessa paikassa jotta jaksaa mättää kakkia herkkuja masun täydeltä...koko ilta ja iltapäivän...kohta taas backabalatsin sillan maalaus urakkaa tekeen, olin sen niin tyystin unohtannut ,mutta nyt kun muut paikat ovat maalatut se näyttää niin rumalle, joten.... ain työtäis laulain tee trallalaa...ja hommiin,mut sitä ennen kahvii ja kakkoo....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.05.2009 - 11:57

Huomentaa! Tänään varmaankin hieman juhlimista, ruuaksi voisi tehdä jotain lihaa ja vaikka lohkoperunoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 12:18

Homenta päivää. äsken söin lidin valmisruoka aterian. en viitsinyt muuta laittaa kun olen yksin syömässä tänään päivällä. illaksia jotain suurempaa kun lapset tulevat kotiin ja mieheni. ei suuria töitä ole tälle päivälle mulla. mutta illalla kauppaan pitäs mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 12:27

Huomentavain ja mulla on asunnon luovutus tanaan ja huomenna lentoTallinnaan.
>Kiiretta on taalla ollut jakaikki onkuitenkin valmista.
Oikein hyvaakesaa sinne suomen puolelle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 13:13

Huomenta, tai oikeastaan hyvää päivää !
Ihan tuleekin nälkä noita ruokaohjeitanne lukiessa. Täällä tämä eläkeläinen vain lorvii tietokoneen kanssa, vaikka olisi muutakin tekemistä. Juustokakun ajattelin väsätä mieheni syntymäpäivän kunniaksi. Netissä on joitakin ohjeita, sillä en ole koskaan ennen tehnyt. Toivottavasti onnistun. Omakin lounaani odottaa vielä loihtimistaan. Jääkaapissa on varmaankin jotain eilistä kastiketta, siitä saan perustan aterialleni.
Tänään olisi vielä silitettävä pellavavapuku, jonka panen päälleni huomisiin lakkiaisiin. Ehkä imuroin, olisi tarvetta. Pihalle olisi vielä istutettavaa, sokeriherneitä jäi paljon yli. Pieni kotitarvesalaattimaa tilleineen ja sipuleineen kuuluu myös päivän ohjelmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 19:11

No se huomen tais mennä jo. Hyvää sitten muuten vaan.

Kun peiliin vilkaisee niin sieltä katselee joku punapäinen ukkeli, tais mennä päivä taas varjottomalla rannalla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.05.2009 - 19:46

VIIMEINEN KOULUPÄIVÄ! Kalakeittoa ruokana, iltapäivällä kävin kavereiden kanssa pizzalla. En ole sen jälkeen syönyt mitään, ehkä illemmalla voisin ottaa leipää.