Onko Suomi tyly vastaanottaja?

Kymmenet motoristit kärähtivät rattijuopumuksesta Helsingin satamassa
www.hs.fi/kaupunki/artikkeli...5246325367

Avainsanat: rattijuopumus satamassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.05.2009 - 19:37

Tosi tyly,mutta niinhän vaaditaan,terveisin pöndiset

Kysyjän kommentti

Tulin kerran Kreikasta Italiaan autolautalla, siellä oli vielä parempi systeemi. Passin tarkastus oli laivassa ja kaikki ei toivotut jäi laivaan ja takaisin samalla laivalla. Siinä oli tyyliä jota voisi soveltaa meilläkin. Siinähän estettäisi ennalta rattijuopumus. Hävitöntä antaa ajaa 100m ja sitten puhalluttaa. Olkoonkin mitä niittitakkeja tahansa "moottoriryörän irvikuvan" selässä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.05.2009 - 07:09

No ei ole.Hyvä vaan,että kontrolloidaan ja toimitaan asianmukaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 07:46

Ei todellakaan ole. Kerrankin oli virkavalta siellä missä pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 08:12

Ei tosiaankaan.Jos tietää,että aamulla ajettava niin miksi perkele pitää vetää illalla lärvit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 08:36

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 08:36

Mitäs tulivat kännissä ,omavikansa.Suomessa on laki kännissä ajo kielletty,Linnaan vaan koko porukka,vähintään 5 kuukautta,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 09:01

Ei ole. On oikein ,että ratsataan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.05.2009 - 09:14

Hyvä kun kärähtivät. Jos älyäisivät seuraavan kerran tulla selvinpäin. Ei ole kyllä väliksi, vaikkeivät tulisikaan.
Tyly on, mutta pitää ollakin, että kuri ja järjestys pysyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 09:21

Hyvin järkevää, asiallista toimintaa virkavallan taholta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 10:41

NYT siitä on vain tehty lehtijuttu,mutta tämähän se on ollut käytäntö jo kauan,ratsioita satamissa ja käryjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 10:51

Ei ole ja hyvä,että tuollaisia ratsioita tehdään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.05.2009 - 11:57

Ei ole mielestäni, hieno homma vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 13:23

Samaa mieltä olen kuin muutkin. Enemmänkin saisivat ratsailla satamissa. Minua ei koskaan ole puhallutettu tultuani autolla yli. Tosin siitä on jo aikaa. Viina on viisasten juoma. Viisas jättää väliin kaiken, vähemmän viisaskin tietää, että jos otat, et aja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.05.2009 - 19:49

Maassa maan tavalla, sanotaan... Vielä tylympää olisi kun nuo ajaisi kännispäissään pikkutenavan päältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 20:26

Se vast tylyy olis jos harrikakuskilla olis eri säännöt kuin pappamopoilijoilla.
Tylysti olis voinnut kerätä ne kaljapäiden harrikat vaikka poliisin käyttöön.