Millainen yleisö kuuntelee vaskisoittimia?

rutube.ru/tracks/1930110.htm...eeef6f6f08

Avainsanat: trumpetti vaskisoittimet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 29.05.2009 - 08:52

Sama ajatus heräsi minullekin heti kuten Kasullekin.
Hyvin tarkkaan tuo kuitenkin kuunteli ja ihan pikkuisen näytti korvien vaihtelevasta asennosta päätellen, että olisi peräti nauttinut kunhan oli tunnistanut ensin biisin.

Kysyjän kommentti

Tarkkana tuo kuunteli ja yhtyi laulullaan mukaan, kuten Vähäviisas mainitsikin. Tuli aivan ääreen laulamaan, mutta taisi ihan viimeisellä sekunnilla saada namupalan, mutta täytyyhän solistin saada palkkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.05.2009 - 06:49

Höh..aasiraukalla tais käydä korviin moinen soitto..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 08:38

Mikäs siinä jos artisti oli valinnut arvoisensa yleisön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.05.2009 - 09:12

Näytti aasi tykkäävän kovastikin. Mielestäni osallistui laulamalla konserttiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 10:52

Aasit taitavat tykätä vaskisoittimista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 11:38

voi kuin suloista , mutta taidan kans kuulua noihin aaseihin, kun rakastan kuunnella samaisen soittimen soittoa...ja voin sanoa , että sekin vaatii taitoa, itse en saanut kuulumaan inahdustakaan siitä soittimesta, sen verran aasimainen torvi olen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 12:22

Vaskipuhallinorkesterin soitto on nautittavaa kuunneltavaa. Jopa Retuperän VPK:n soitto kuulostaa hauskalta. Kun siihen vielä lisätään rummun paukutus, niin meno on mukavaa. Olen aina nauttinut niistä tilaisuuksista, joissa minulla on ollut mahdollisuus kuunnella esim. sotilassoittokuntien esiintymistä. Liian vähän vain on noita orkestereita esillä eri tilanteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 16:29

hienoo musaa ja pitää hereillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 19:17

Aasihan ei kuulunut yleisöön vaan oli solisti, varsin huvittuneelta vaikutti yleisö taustalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.05.2009 - 19:47

ihana video! tuo kyllä saattaa tehdä vaskisoittimien hienosto-orkesterimaineelle hallaa.