Ehkä on kysytty,mutta jos toistoa niin jättäkää väliin kysymys.Oletteko äänestäneet vai jätättekö väliin?.Ennakossa olin tänään.

Yleensä hoidan ns.? velvollisuuteni kuten monet muutkin asiat silloin kuin minulle sopii.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.05.2009 - 08:42

Äänestän vaali päivänä,Ennakko ääni ei kuitenkaan ole voimassa jos sattuu kuolemaan ennen ,vaali päivää.En ole lähdössä mihinkään ,niin käyn varsinaisena päivänä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.05.2009 - 01:24

En ole ehtinyt. Täytyy yrittää huomenna mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.05.2009 - 01:29

Uskallan tunnustaa etten ole koskaan tätä ennen enkä koskaan tämän jälkeenkään sitä tee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 01:51

Olen yleensä äänestänyt.
Nyt jää välistä lomamatkan takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 07:22

äänestin eilen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 07:48

Aina olen äänestänyt. Nyt teen historiaa (huonoa) enkä mene äänestämään koska ei ole sellaista ehdokasta kelle ääneni antaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 08:22

ennakkon aina kun mahdollista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 08:27

Äänestin jo ensimmäisenä ennakkoäänestyspäivänä. Äänestän aina ennakkoon ja nyt myös pakko kun olen vaalilautakunnassa ja eri alueella missä oma äänestyspaikkani on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 08:49

olen juuri menossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 09:03

Eilen pukkasin ääneni ennakkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 09:07

Luultavasti äänestän varsinaisena vaalipäivänä, mikäli mieluinen ehdokas löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.05.2009 - 09:10

Jos äänestän, niin vasta 7.6.vaalipäivänä. En ole vielä ensimmäistäkään ehdokasta nähnyt, joten saattaa jäädä äänestämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 10:08

Iltapäivällä mennään miehen kanssa - siis äänestämään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 10:23

Ehkä tänään mielessä taikka sitten ei...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 10:53

äänestän vasta varsinaisena päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 11:44

teitpäs hankalan kyssärin, en ainakaan enakkoon,mutta kattotaan nyt sit joskos sit oikeenna päivän, mutta en ole edes pähkäilyt ketä julkkuu sinne äänestäis, tai sit jotain taitavaa no se näkyy sit...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.05.2009 - 11:57

En ole mennyt enkä mene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 12:21

En ennakkoon ole vielä koskaan äänestänyt. en tiedä menenkö äänestämään koska en tiedä ketä äänestäs. mua toi politiikka ei paljon kiehdo muutenkaan. täytyy katsoa kuinka sitä innostuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 13:06

Olen äänestänyt. Olin päättänyt jo ajat sitten ehdokkaani. Oli mielestäni sopivan joutava sinne Brysseliin. Ei perhehuolia, eikä muita vastuita Suomessa. Sellaisia sinne täytyy lähettää, ei kärsi puoliso eikä lapset. Luulen, että osaa asiansa, ja hoitaa ne niinkuin minäkin olisin hoitanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 16:30

en ole vielä kerennyt, mutta periaatteesta se hoidetaan enemmin tai sitten viime tipassa, mutta hoidetaan kumminkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 17:11

Not never ja viel ever :)

Mut on hyvä kuitenkin mielestäni, jot muut jotka ovat kiinnostuneet politiikast/ymmärtävät sitä, niin äänestävät, ei siin mittee, hattuu nostan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.05.2009 - 19:47

En kun ei ikä riitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 19:38

Äänestin, koska olen toisessaa vaalipiirissä vaalitoimitsijana, niin ei onnistu varsinaisena vaalipäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 21:35

Nyt jätän ensimmäisen kerran äänestämättä.
Tympii jotenkin nämä meidän politikot !!