Mitä hyviä ruokapaikkoja Falirakissa on? Mitkä ovat hyviä kala- ja liharuokia?

Avainsanat: faliraki kreikka ruoka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 02.06.2008 - 16:47

Toivottavasti paikka on oikea:??
RAVINTOLOITA
Rodoksen kaupunki, uusi kaupunki (suuntanumero 22410)

Felicia, 4-6 Akti Miaouli Str, puh. 398 10. Pizzaa & pastaa. Kaupungin parhaat puuuunissa paistetut pizzat. Täydellinen sijainti, näköalat merelle ja auringonlaskuun.

Kamiros, 15 Pserimou Str, puh. 258 85. Vaatimaton, tyypillinen kreikkalainen taverna, jossa tarjoillaan kaikkia kreikkalaisia erikoisuuksia, avoinna sekä lounas- että päivällisaikaan.

Red Restaurant, G Papanikolaou 25, puh. 303 77. Uusi ja nykyaikainen ravintola uudessa kaupunginosassa. Moderneja, välimerentyylisiä, korkeatasoisia ruokia kohtuulliseen hintaan. Muista varata pöytä etukäteen!

Scalini’s, Mandilara Str 12, puh. 397 46. Ravintolan ja tavernan välimuoto, kansainvälisiä ruokia ja kreikkalainen keittiö.
Rodoksen kaupunki, vanha kaupunki (suuntanumero 22410)

Alexis, 18 Socrates Str, puh. 293 47. Kala- ja äyriäisravintola. Rodoksen ehdottomasti paras ja hienostunein kalaravintola. Ravintolan vieraina on ollut paljon kuuluisuuksia. Klassikko jo vuodesta 1957 lähtien.

L’auberge Bistrot, 21 Praxitelous, puh. 342 92. Pieni ranskalainen taverna, jossa vain muutamia pöytiä. Vanhassa turkkilaisessa kaupunginosassa eräällä takapihalla, aika vaikea löytää.

Mandala, 38 Sofokleous, puh. 381 19. Pieni mukava taverna, suuntautunut pastaruokiin, mutta täällä tarjoillaan myös joitakin kansainvälisiä ruokalajeja. Keittiö on ulkoilmassa, joten näet kun ruokasi valmistetaan.

Myrovolos, 13 Lahitos Str, puh. 386 93. Tyypillinen kreikkalainen taverna, jossa tilataan pikkuruokia eli ”mezeitä”. Pieni, leppoisa taverna, elävää bouzouki-musiikkia joinakin iltoina.

Romeo, 7-9 Menekleous, puh. 251 86. Kreikkalaisia erikoisuuksia, kalaa, lihaa ja pizzaa. Nopea palvelu ja mukavat tarjoilijat. Puutarhassa joka ilta elävää bouzouki-musiikkia.

Lähteet:
www.finnmatkat.fi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.06.2008 - 18:55

Hotel Epsilonin alueella on Mistras Tavena niminen paikka. Tavernassa on hyvää ruokaa ja juomaa. Henkiläkunta tykkää lapsista ja paikka on kohtuuhintainen ellei tilaa kolmen ruokalajin aterioita.