Kysyttekös napsulaiset usein anonyymeinä ?

Minusta tuntuu, että jotkut meistä kysyvät anonyymeinä. Saisinkohan vastauksen, että miksi ?

Avainsanat: anonyymi. kysymys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.05.2009 - 00:42

Tunnustan.
Yhden kysymyksen olen kysynyt anonyyminä nähdäkseni, että tuleeko siihen erilaisia vastauksia. Ei tullut. Ihan asiallisia olivat. Kysymystäni en enää muista, mutta ei se mikään kovin erikoinen ollut, jotain ihan peruskamaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 28.05.2009 - 21:38

Ei ole ollut tarvetta. Jos en kehtaa omalla nimimerkillä kysyä, olen sitten kysymättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 21:41

Ei nyt voi sanoa ettei koskaan, mutta niin harvoin päässyt tapahtumaan, etten muista koska olisi edellinen kerta, silloinkin se oli vähän niinkuin lipsahdus, unohtui kirjaantua ja vasta lähetysvaiheessa huomasin enkä laiskana viitsinyt ruveta uudelleen kirjoittelemaan.

siis periaatteessa aina omalla nim.merk.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 21:42

En, vastannut enkä kysellyt.
Minä olen minä, enkä mikään anonyymi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 21:43

en milloinkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 21:52

En vastaa tai kysy anonyyminä mitään. Enkä ole koskaan sellaista harrastanut. Jos kerran on jotain sanottavaa, niin antaa mennä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 21:56

En,koska miksi pitäs?Kyllä nimimerkin pitäisi pitää se suoja,jos ei omia asuuntietojaan capsilla pistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 21:57

En ole ikinä kysynyt anonyyminä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 22:00

Aina kysyn ja vastaan omal nimimerkil kert miul sellane on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 22:04

En ikinä.nimimerkki aina käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 22:07

Kyllä sitä pitää kysyä omalla nimimerkillä. Jos ei kehtaa kysyä,sitte voi jättää kysymättä tai vasttaamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 22:11

Emme koskaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 22:13

Tähän saakka olen kaikki kysymykseni tehnyt nimimerkilläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 22:18

En koskaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 22:21

minun kyssärit ja vastaukset niin tyhmii, että ei ne parane jos niitä tekisin miten vain , jotta aina tällä cibyllä.....vain ja ainoastaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.05.2009 - 22:53

Minulla taas on niin harvoin kysyttävää, että säästän sen varmasti nimimerkilleni, että toisetkin näkee kissanaisella olevan tiedon puutetta. Siis en kysy anonyyminä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 22:59

Ennen kuin tein käyttäjätunnuksen napsuun, kysyin yhden kysymyksen anonyyminä. Sen jälkeen ei ole ollu tarvetta, eikä toivottavasti tulevaisuudessakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 23:20

en koskaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.05.2009 - 23:21

Minä en koskaan kysy edes nimimerkilläni niin miksi sitten kysyisin anonyyminä?
Tosin ymmärrän kyllä jos joku haluaa kysyä jotain anonyyminä jos asia on nolo, tai vastaavanlainen kysymys ja ei tämän takia kehtaa/uskalla nimimerkillisenä kysellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 00:04

Yhden kerran vahingossa,napsu-uran alussa.Olin jo rekisteröitynyt,mutta tuli töpeksittyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 01:09

Voin paukuttaa henkseleitäni että en ikinä.Mikäli asia on niin intiimi niin turvaudun mieluummin ammattiauttajaan kuten tuon verkkopaitan vaihtossa se on tärkeä intiimiseikka Pariisista löytyy oikealla reikäjaolla just oikein revitty. Se on näitä johtajan varjopuolia.Seuraavaks kyl pyyän kotii sovtettavaks kuha eivät herätä päiväunilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 02:00

Kerran, vuonna 2005. Puoli vuotta ennen rekisteröintiä.,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 06:48

Sen kerran jos on jotain kysyttävää,teen sen ihan nimimerkillä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 11:04

En koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.05.2009 - 19:56

Joskus muinoin löysin näille sivuille, kun yritin selvittää mitä posse tarkoittaa. Silloin kysyin anonyyminä, kun en ollut vielä käyttäjänä sivuistoilla. Kirjautumisen jälkeen olen kysynyt aina nimimerkilläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 22:06

Mie olen kysyny anonyyminä kaks kertaa sillon aikojen alussa, eli vuos sitten (noin) kun tähän napsutteluun liityin, en sen jälkeen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 18:42

en :)