Isä Mitro?

www.iltalehti.fi/uutiset/200...2_uu.shtml
Onko mies sopiva ajamaan asioitamme EU:ssa, jos ei tule toimeen veljensäkään kanssa?
Olen kauan ihmetellyt miehen tunkua mediaan, mutta tämä oli aika iso yllätys.

Avainsanat: isä mitro repo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.05.2009 - 12:21

Olen joskus kuullut ,myös jostain juttuja oliko nimet .Kain,ja Aapel.siinäkin oli jotain se lähestymis kielto pantiin voimaan .Konkreettisesti. Äänestä ihmeessä sitä Mitroa niin herkeää vaivaamasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.05.2009 - 12:19

Olisi vaan pysynyt piispa piispankaavussaan ja jättänyt politikoinnin ja mediasirkustelun muille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 12:27

7-päivää lehti tekee joillekin vaalityötä? Meni heti maku kun luin mistä tuo juttu on kotoisin.
Mitä kenenkään yksityisasiat meille kuuluu? On näköjään pappina hankkinut sen verran, että on pystynyt maksamaan veljensä ulos. Maanviljelys näkyy olevan sen verran huonosti tuottava että jää toiseksi jopa papeille.

Lisätty: 28.05.2009 - 14:51

Lainaus Ilta-Lehdestä:
Isä Mitron ja hänen veljensä vanhempien omistuksessa olleesta Kirkkonummen-tilasta. Nykyisin tila on Mitron omistuksessa.
Ota tuosta sitten selvä, kun on lehdellä noin sekavat omistussuhteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 13:09

noh voi että, mitä ihmettä ihmiset kalastelee aina noilla julkkis jutuoilla , nimittäs media, ja onko se sittenkään sillai kuitenkaan , kuin kirjoitetaan, jotenkin on mennyt luotto noihin 7 ja juoru lehtiin...jos heillä on jotain jupinaa keskenään, niin mitä ihmettä se muille kuuluu ja vieläpä sitä ei kanata julkisuudessa repostaa, hyvä mitro pidä luuris kiinni ja asiat omanas....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.05.2009 - 13:15

Samanlainen kuolevainen hänkin on vaikka on liperit kaulassa. Tuosta seiskalehdestä sen verran: miten pirun paljon niillä on niitä nuuskijoita, kun ne joka paikkaan päivänmittaan nenänsä työntää. Eikä ne kaihda mitään eikä ketään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 13:20

Mainos on valttia, oli se sitten negatiivista tai positiivista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 13:36

Uskonto ja politiikka eivät välttämättä sovi yhteen. Nythän sen joutuu kokemaan myös median lempilapsi Isä Mitro. Hän lienee valintansa tehnyt, joten onnea valitsemalleen tielle.

Eräs vastaajista ihmetteli erään aikauslehden "nuuskijoiden" määrää. Sama systeemi toimii myös muissa lehdissä, iltapäivälehdet mukaan lukien. Lehtien maksama vihjepalkkio saa ihmeitä aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 13:49

Kaikkea kanssa, mistä syystä jotkut edes viitsivät lukea tuota 7-päivää-roskalehteä? Ei ihmisten yksityisasiat kuulu lehtien palstoille, on raukkamaista kaivella tuollaisia juttuja, tehdä nisitä ikäänkuin tositarinoita ja jotkut niitä vielä lukee ja ottaa todesta.
Vastaavia juttuja saisi aikaan ihan jokaisesta suomalaisesta jos sille linjalle lähdetään.
Negatiivisuutta koko ajan, miksihän?

Lisätty: 28.05.2009 - 14:14

lainaus Iltalehden sivulta:
" Taustalla on pitkään jatkunut kiista Isä Mitron ja hänen veljensä vanhempien omistuksessa olleesta kirkkonummen-tilasta"...
eli siis Mitrolla on veli jolla on eri vanhemmat???
Mitron vanhemmilla oli iso perhe mutta ei useita avioliittoja, isänsä oli arvostettu pappi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.05.2009 - 13:50

Enpä nyt tiedä haluanko välttämättä häntä politiikkaan..
Toisaalta sillä ole kovasti merkitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 18:55

Minusta olisi ihan kiva, jos ehdokas Repo menisi läpi, on meppinä turhempiakin ollut.
Itse kyllä äänestän nuorta kielitaitoista naista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 21:26

Uskonto ja politiikka ei kuulu yhteen.
Mitro kaavussaan ja mielipiteissään muuten ok ja ihminenhän hänkin on, joten hyvinkin voi löytyä luurankoja kaapista.
Ja seiska lehden saa tunkee sinne minne päivä ei paista.
Juoruja täynnä oleva lehti, ketä kiinnostaa !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 22:24

Yllätys oli, kun politiikkaan mukaan lähti. Ei koskaan voi tiettää mitä sieltä loppujen lopuksi paljastuu ja hänkin on tosiaan vain ihminen. Halut ne on papeillakin. Juorulehdet taas osaavat piiskata henkilöä esiintymään, kun rauta on kuumaa ja juttua pitäisi keksiä vaikka naapurin uusista sukista. Mediassa raha ratkaisee ja niin myös ihmisten mielet rahan mukana. Kaikki ollaan kuitenkin tässä oravanpyörässä mukana, vaikka täällä inistään vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 23:05

Kyllä sitä papillakin voi olla vaikka kuinka erikoinen veli. Eihän sellaiset asiat kuulu mitenkään kenenkään toisen kontolle. Ei veljiään ja sisaruksiaan voi vahtia ja kasvattaa mieleisekseen vaikka kuinka olisi tarvetta. Kunpa tietäisitte, miten omituista sakkia tänne kylille ja kaupunkeihin mahtuu ! Joka kerrostalossa on yksi häirikkö, joka tielautakunnassa on joku jäärä, joka työpaikalla on ainakin yksi narsisti tai muu persoonallisuushäiriöinen, ja joka kylällä on omat kylähullunsa... listaa voisi jatkaa loputtomiin. Uskonasioista voi olla montaa mieltä, samoin perinnönjaosta, testamenteista jne. Mutta ne eivät kuulu kaiken kansan riepoteltaviksi.
Muuten: kävin tänään äänestämässä. En äänestänyt Mitro Saloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 11:20

Kaikki mainonta on positiivistä,vaikka se olisi negatiivistäkin.