Onko kasvimaan myrkytys istutuksen jälkeen vielä mahdollista?

Tiedän, että laaja kasvimaamme tulee syytämään valtavan määrän rikkaruohoja "kidastaan". Voiko vielä jälkeenpäin myrkyttää tai tuhota maata siten, että en menettäisi hermojani niiden "villivihannesten" parissa ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Muut vastaukset

Vastattu: 28.05.2009 - 12:05

Minä viljelin niitä kasveja kate viljelynä ei tarvitse myrkyttää en kä ikinä myrkytä kasveja jo meinaan niitä syödä.Varmaan jostain löytyy kate viljely oppaita.Tarkoittaa kun kasvit istutetaan alue katetaan vaikka sanomalehdillä,niitä löytyy keräys laatikoista.päälle laitetaan vaikka ruoho silppua painoksi ,ettei lehdet lennä tuulen mukana pois.Kitkemistä jää erittäin vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 12:20

En varmaan ole ihan terveellistä syödä viahnneksia, jos niiden kasvuvaiheessa vielä jotain myrkkyjä käytetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 12:54

en käytä myrkkyjä noissa pienisä yrttimaissaini, enkä oikeastaan missään ja siitä johtuen, että tuossa on tuo lampi enkä halua että niitä myrkkyjä valuu sinne, sillä se on meitin uimalampemme ja haluan pitää sen myrkkyttömänä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 22:16

En ole ikinä myrkyttänyt mitään kasveja,vaikka joskus juurimadot ovat syöneet esm retiisini,ei ole ollut kuin kuoret vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 11:22

Kitken rikkaruohot käsin,enkä käytä myrkkyjä.