Olisko tämä nimensä veroinen juttu, jippii?

www.tietokone.fi/uutta/uutin...p;tyyppi=1

Avainsanat: oikeus ja kohtuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.05.2009 - 11:58

Jos niin on kyllä se on.

Kysyjän kommentti

Rytsölän veljekset perustivat firman ja tekivät "rehellisen tilin" myydessään.
No eipä tainneet heillekkään miljoonat pesää tehneen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.05.2009 - 11:10

No en kyllä tiedä sanoa. Mutta joku siinä mättää kun lukee ton jutun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 11:28

Kyllä siellä varmaan muutama ainakin mielessään kiljaisi "Jippii", kun pääsi ehdonalaisella.
Ehdonalaisen ja ehdottoman vankeuden välillä on käytännössä aika huima ero.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 11:32

En ole seurannut asioiden kulkua, en voi lausua mielipiettäni rangaistuksen kohtuullisuudesta. Eikä minun tarvitsekaan, Suomen oikeuslaitos on tehnyt sen puolestani. Täytyy vain todeta, että ahneella on p....nen loppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 13:22

nyt taas nähtiin, että filunkilla on lyhyet jäljet ja oikeus voittakoon ..jippii... !

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.05.2009 - 13:52

Jaahas, Jippii!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 18:54

Hovi vs. Raastupa 1-0 , tuleekohan jatkot ?

aika moni tyytyis tähän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 22:03

Kohtalon ivaa..varmaan miettivät nimen ensikerralla kunnolla.:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 11:27

Ei kieroilulla pääse pitkälle.