Katsoiko kukaan eilen 4D:tä missä maailman lihavin mies meni naimisiin?Minua aivan kauhistutti miten ihminen lihoo sellaiseksi.

Kai se on itsestä kiinni millaiseksi lihottaa itsensä. mutta aivan ihmeellinen tarina jäi mieleen.

Avainsanat: maaillman lihavin mies meni naimisiin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.05.2009 - 10:32

katsoin ja siinä tuli sellainen olo, että tämä vaimo ihannoi lihavia, kun tämä jo toinen mies joka on runsaan kiloinen...mutta mies on onnelinen ja iloinen olin myöskin itsekkin hänen puolestaan iloinen, että onni löytyi.kyllä tuon sortin lihavuus on pahemman luokan sairautta, tiedän, kun itsekkin kärsin ahmimisesta...mutta on kyllä pitkämatka noihin kiloihin ja se pisti miettimään, mitenkä käy, jos ahmii itsensä tuollaiseen kuntoon, elämä ei ole mielekästä sitten enään....onneksi hänellä o nyt vaimo ja poika, ehkä hänen kilot siitä karisee, kun on syy elää...

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA. olen samaa mieltä kanssasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.05.2009 - 10:20

En katsonut sitä,mut tutustuin siihen ohjelmaan muuten,luulis olevan vaikeaa noilla kiloilla,kun on näilläkin mitä itse kannan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:22

Elämä on ihmeellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:47

En katsonut ja ensimmäiseksi tulee mieleen kysymys, miksi joku nainen tahtoo naimisiin jättilihavan miehen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 11:04

katoin sen lopun siitä.. on se aika järkyttävää ku ei se ollut edes päässyt moneen vuoteen ulos

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.05.2009 - 11:29

Osan katsoin, Huhh, aikamoista oli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 13:12

Katsoin ja ihmettelin, miten ihminen voi saada syömällä itsensä moiseen kuntoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 13:18

Katsoin kyllä sen ohjelman. Minäkin ihmettelin kuinka ihmeessä ruoalla voi saada itsensä noin lihavaksi. On varmaan jotain lihavuuteen taipuvuutta ei kait sitä muuten noin voi pelkällä ruoalla lihoa, vaikka kuinka ranskalaisia söisikin päivittäin. Kaunis nainen hänellä on ja ei itsekkään hullumman näköinen. Pääasia, että ovat onnellisia :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 02:24

Kyllä katsoin. Hän ei ole ainoa.Yritäpä itse. Sairaus jollain tavalla, eikä ainoa tosi iso maailmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 11:36

En katsonut,inhotti koko ajatus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.05.2009 - 20:11

kaveri soitti ja päivitteli asiaa mulle. on se sääli kun on sellaiseen joutunut.