Oletteko yöpyneet siellä Tuurin hotelissa?

Avainsanat: majoitus hotelli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 28.05.2009 - 10:10

En yöpynyt silloin enkä edes katsonut hintoja. Mutta siinä ravintolassa ainakin ruoka maksoi maltaita ja sen perusteella jo päättelin huoneiden olevan myös samaa kalleusluokkaa. Olimme siellä vaunualueella yötä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.05.2009 - 10:16

En ole käynyt siellä koskaan,eikä keskisen kauppa kiinnosta.jos käyn tuurissa se on kyllä joku muu syy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:23

En ole yöpynyt siellä. mutta kyllä tuurin kaupassa on tullut käytyä joitakin kertoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:24

En ole käynyt kaupassa eikä alueella koskaan, kerran ajetiin siitä ohi kun mentiin pohjoisen suuntaan. Silloin ei tiedetty mikä aiheutti hirvittävän ruuhkan, myöhemmin selvisi mikä "aarre" siellä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:25

Olen kuullu että huoneitten hinnat ei paljoa olisi. Kaveri kehu ihan ok paikaksi.

Lähteet:
www.tuuri.fi/palvelut/hotelli/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:27

www.tuuri.fi/palvelut/hotelli/
Hienot huoneet näkyy olevan. Satanen per päivä tavallinen huone ja juhlasviitti 313€.
Tarjouksessa huone 160/2 vrk.
Olen käynyt siellä kaupan puolella usein syömässä lounaan jos olen liikkeellä sopivaan aikaan.
Senkin hinta näkyy nousseen, mutta jää vieläkin alle kympin, eikä taatusti tarvitse lähteä nälkäisenä.
Hotellin ravintolan hintoja en tiedä.

Lisätty: 28.05.2009 - 11:47

Hurjatta: Meneppä sanomaan tuo "Aivan turha" töysäläisille, vaikkapa kunnanjohtajalle, niin lienevät kohtuullisen eri mieltä? ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:33

Emme edes aio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:43

Itse en ole yöpynyt mutta tuttavat yöpyivät ja ainakin tuolloin siellä arvottiin, mihin huoneeseen kukin sijoitetaan ja arpaonnen suosiessa he pääsivät sviittiin normaalihuoneen hinnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:47

meillä aina tuo oma peti kulkee mukana, joten eipäs olla hotelissa oltu, kuin siellä ravintolan puolella syömässä, mutta en muista mikä sen hinta oli, se oli silloin joskus alkuaikoihin kun se hoteli oli pykätty..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:52

Eipä ole tarvinnut kyseisen hotellin palveluita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.05.2009 - 11:32

En ole koskaan yöpynyt, enkä varmaankaan tule yöpymäänkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 11:36

Olen ollut muutaman kerran alueella, kaupoissa ja Alkossa. En ole yöpynyt, enkä aiokaan yöpyä, en ole ollut ravintoloissa, kaupasta olen ostanut jotain syötävää ja syönyt joskus paistetun grillimakkaran. Se oli kyllä hyvää. Tuurin kyläkauppa on mahtava juttu ja liikeidea. Mutta aivan turha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 11:38

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.05.2009 - 20:11

En ole, kesällä tarkoitus mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 10:07

Kyllä olen yöpynyt.Oikein kauniit ja viihtyisät,toimivat huoneet. Upea kristallikruunu katossa ja muutenkin aika ylellisen tuntuinen.