Voiko tuo olla totta?

Lisätty: 28.05.2009 - 09:49

Ahaa, en saa ainakaan itse avattua tuota sivua. HS:n sivuilta löytyy, järkyttävää.

Lisätty: 28.05.2009 - 09:53

Kissat ja koirat kasvattivat pikkutyttöä Siperiassa.

Lisätty: 28.05.2009 - 10:08

Ensimmäinen vastaaja osaa avata linkit. Katso siitä mitä tarkoitan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.05.2009 - 10:33

Aika uskomaton juttu. siellä se tyttö eli kissojen ja koirien jätösten seassa. tyttö oli oppinut eläinten tavoille koska kasvoi niiden luona.kyllä eläimet paljon ymmärtävät. ihminen on näköjään tyhmempi huolehtimaan lapsista,kuin eläin. Meillä noi 2 kissaa sen kyllä huomaa että ei ne mitään tyhmiä ole. Tämä mustavalkoinen kissa tulee heti katsomaan jos meidän tyttö itkee. eli se on huolestunut että mikä sillä on. menee sen syliin haliin ja naukuu sekä katsoo silmiin.kyllä elämässä on kaiken laista mitä lie seuraavaksi.

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvästä vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.05.2009 - 09:53

Totta näkyy olevan ettet saa avattua? Noin pahoinko järkytyit?

www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...88?ref=rss

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 09:55

olikos se sinu juttusi siitä 5v tytöstä, jota kissat ja koirat kasvattivat ? ihmettelin itsekkin, missä on tytön äiti ja mitä teki perhe siis isä ja vanhemmat, jotka eivät tytöstä välittäneet, eikä opettaneet tapoja, kuten puhetta ja kävelyä....tyttö kulki nimittäin nelinkontin niinkuin koiranpennut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:03

Ikävä kyllä uutinen kertoo tosi tapahtuman,kuinka kauan lapsi onkaan ollut epäinhimillisissä oloissa,varmaan niin kauan,kun isä vei hänet äidiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:04

Siltä vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:14

Sielä idässä on kaiken laista.Se maailman isoin lapsikin oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.05.2009 - 10:16

Julmuutta riittää tässä maailmassa näköjään. Jos asiasta jotain hyvää pitäisi löytää, niin se, ettei onneksi lapsi ole ollut yksin tuota aikaa. Eläinkin on parempi seuralainen kuin ei mitään. Vanhemmat syytteeseen ja tuomiolle. Onkohan äitikään yrittänyt selvittää lainkaan tyttärensä olinpaikkaa. Voi kauhistus tätä elämän menoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:56

Maailmassa on liian paljon heitteille jätettyjä lapsia. Hurghadan katulapsetkin saattavat elää kissojen ja koirien kanssa. Nukkuvat siellä samoissa loukoissa kuin eläimet. Tuskin kukaan aikuinen hellii heitä ja pitää heistä huolta. Ja näin on varmasti myös monessa muussakin kaupungissa. Ihmislaji käyttäytyy huonommin kuin mikään eläinlaji pystyisi. Ne kaikki huolehtivat myös toistenkin jälkeläisistä. Voi meitä, mihin olemme menossa !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 11:24

Tuo välttämättä ole koko totuus.
Ei Suomessakaan pidä uskoa keltaisen lehdistön juttuihin aivan varauksetta.
Venäjällä on kulttuuri on vähän sellainen, että he ovat kaikessa maailman ykkösiä, jopa tällaisissa tapauksissa.
Koko totuus ei varmaan tule koskaan tietoon tänne asti.
Uskon, että juttu on vahvasti liioiteltu. Tyttö osaa puhua, joten ei hän täysin yksin ole ollut koko elämäänsä.
Tunnen pojan, jon adoptoitu veäläisestä lastenkodista viisivuotiaana Suomeen ja muutaman kuukauden päästä hän ei enää puhunut kuin suomea. Osaa kyllä venäjää, mutta ei enää koskaan halua puhua sitä.
Ei silti, että kyseessä ei olisi törkeä heitteillejättö, mutta ruokaa sinne on joku vienyt ja ehkä lopusta ovat huolehtineet eläimet.
Jokainen koiranomistaja tietää, että kaveri on uskollinen ja huolehtii kumppanistaan.
Olisivatko lapsen olot juurikaan parantuneet, jos isä olisi ollut koko ajan paikalla? Kännissä ja väkivaltainen, arvaan...

Tässä linkki Venäjän ja muun maailman ihmeisiin.
www.2leep.com/news/500/49/
Jättämällä com:n jälkeisen osan pois, pääset aloitussivulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.05.2009 - 11:32

Kyllä tuo mahdollisesti totta on. Tosin koskaan ei voi täysin luottaa vain lehdistöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 10:28

Tuossa idän ihmemaasas tapahtuu kaikenlaista ikävää, lapsia jätettään heitteille tosi paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 11:39

En usko koko juttua,mutta lapsia jätetään paljon heitteille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.05.2009 - 20:14

EN oikein usko, mutta hurja juttu jos on totta.