oletteko kesällä menossa hyvään tuuriin , sinne keskisen paikkaan ? onko se mielestänne edullinen ostospaikka ?

itse en ole varma käymmekös, kun sielläpäin liikumme kumminkin, mutta edulinen paikka se ei ole enään, vaan keskiselle on tullut ahneus, mutta se oli kyllä joskus, ennen näitä lukemattomia laajennus töitä...ja ymmärrän kyllä tuon ahneuden,milläs noita rakennuksia ja omaa taloaan maksaa, ellei niillä myydyillä saldoilla..joita kaupastaan saa...bisnes , bisnes..

Lisätty: 28.05.2009 - 09:49

hei siitä matkailuauto ja vaunupaikasta , mieheni mielestä se on suomen kallein ilmainen parkkipaikka...silloin kun siellä yötä oltais, niin ois jo kaksi päivää aikaa tehdä kaaliita ostoksia...joten ilmaisia parkkeja ns. ei ole ainakaan minulle suotu..shopailun huumassa kun siellä olen..

Avainsanat: keskisen hyvä tuuri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 28.05.2009 - 09:35

Kävin viime kesänä ja sanoisin ettei ole mikään halpa paikka. Ainoaa halpaa saa sieltä halpahallista jossa on rihkamaa joka lähtöön. Mutta käymisen arvoinen paikka. Siellä on esim. asuntovaunuille ja -autoille oma rauhallinen parkkipaikka jossa voi ihan ilmaiseksi vaikka yönsä viettää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.05.2009 - 09:39

Jos täältä lähtee sinne asti niin jo tulee hintoihinsa,pelkkä matka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 09:47

Meidän perhe käy siellä joka kesä vähintään kerran. Viime kesänä kolme kertaa. Aina sieltä jotai tarttuu käteen. Lapset 4 ja 6vee tykkäävät niistä armeija tavaroista. Viime kesänä löyty pojille sotilas kypärät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:05

Emme ole menossa. Tarpeellisen saa lähempääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:06

Koitamme välttää tollasia paikkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.05.2009 - 10:11

En ole ikinä käynyt, enkä usko tulevaisuudessakaan sinne meneväni. Ruokani saan lähempää ja muuta ostettavaa ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:27

Ei, ei ole mitään tarvetta lähteä merta edemmäksi kalaan. Kaikkea löytyy pääkaupungista yllin kyllin.
Mielestäni on varsinainen rahastusrysä.
Sukulaispoika oli ostanut sieltä kivan kangaslaukun, oli vihreä ja jokin armeijamalli, näytti ihan kätevältä eikä sellaisia ehkä muualta saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:38

Olen joskus ihan tutustumismielessä käynyt Keskisellä, koska matka ei tuon pidempi ole.
Mutta eipähän sinne kannata jotain tarjousjuttua varta vasten hakemaan lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:40

Ei kyllä ole tulleeksi nyt puheeksi että lähtisimme sinne käymään. ja on matkaa sen verran että miettii kannattaako läteä vai ei. Halpoja löytää kyllä lähempääkin. Rahaa siellä saa kyllä menemään. ja niin jossain muuallakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:46

Kun siellä päin muutenkin liikutaan, niin luultavasti käydään. Ei siellä tarjoustuotteita lukuunottamatta ole mielestäni sen halvempaa kuin missään muuallakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 11:01

Kyllähän siellä voi kerran elämässään käydä, on se sen verran erikoinen ilmestys "keskellä ei mitään". Edullisuudesta en tiedä, sehän riippuu siitä, mihin vertaa. Valikoimat ovat valtavat, ja tarjouksiakin on. Kyllä siellä päivän hyvin saa kulumaan.
Mutta vartavasten jostain 200 km:n päästä en lähtisi sinne ihan vain ostoksia tekemään. Se nyt ei kyllä ole kannattavaa. Mutta retkimielessä hyvä kohde. Menen ehkä taas tänä kesänä ihan vain ajankuluksi. Viimeksi ostin kangasta, josta en vieläkään ole tehnyt mitään.,Ja kengät, joita olen käyttänyt ehkä kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.05.2009 - 11:34

En ole menossa, en ole koskaan käynyt siellä joten en tiedä onko edullinen vai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 12:04

Idalle tiedoksi: Ei ole Tuurin Karavaanarialue nykyään ilmainen
www.tuuri.fi/palvelut/karava...ue-onnela/
Paikkahinnat
Sähköllinen vaunupaikka 15 eur/vrk
Sähkötön vaunupaikka 10 eur/vrk
Telttapaikka 10 eur/vrk

Alueen pinta-ala on n. 6,6 ha.
Alueella on 200 ympärivuotista sähköpaikkaa sekä 15 sähkötöntä vaunupaikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 12:32

Joku on halvempaa joku taas kalliimpaa.Pitää miettiä mistä asti sinne lähtee ja mennekö vaan ostoksille vai poikkeaako ohikulkumatkalla.Kyllähän matkakin jotain maksaa,jos vaan menee ostoksien takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 02:41

Ei kannata vartavasten kauempaa lähteä. Ahdasta, mutta joitain löytöjä saattaa tarttua mukaan mikäli sattuu matkan varrelle ja käy siellä.

Kiitti tiedosta putte_46

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 11:41

En ole menossa,mutta kaverit ovat käyneet,eikä se heidän mielestään olut edullinen paika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.05.2009 - 20:16

Käyn viikoittain, kun asun aika lähellä. Mielestäni alennukset on tosi hyvä, ja jotkut tuotteet, esim meikit on halvempia kuin muualla.