Miten tehdä netin kautta ilmoitus kunnianloukkauksesta Netlogisa ( Levittävät Pedpofiili puheita**

Lisätty: 28.05.2009 - 05:18

Tiedän www.poliisi.fi/poliisi/home....silmlomake
Mutta sielä on lueteltu tietyt asiat mistä voi tehdä ilmoituksen ...

Lisätty: 28.05.2009 - 08:50

Tuota en löytännyt mitään kohtaa missä voisi kysymyksen esitää (Taidan olla tyhmä :)

Lisätty: 04.06.2009 - 03:12

Yritetty on Poliisi melkein nauroi silmille käski poistua Logista ***
Mut ei se mitään hyödytä sama paskan jauhanta sielä jatkuu :(

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.05.2009 - 11:46

www.poliisi.fi/lomake

Kysyjän kommentti

Lyhyt ja ytimekäs vastaus Kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.05.2009 - 02:25

www.poliisi.fi/poliisi/home....silmlomake
Tuolla hoituu rikosilmoitus näppärästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 06:18

Kysy neuvoa tuon saman sivuston kautta lähimmältä poliisilta.
Eihän tuohon lomakkeeseen ole voitu laittaa valmiiksi kaikkia mahdollisia rikosnimikkeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:07

Poliisiasemalle mars.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:44

Parhaiten homma ehkä sittenkin hoituu käymällä henkilökohtaisesti poliisiasemalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 19:19

www.poliisi.fi/poliisi/home....endocument
Ota tuolta oman alueesi poliisilaitoksen yhteystiedot ja kirjoita vapaamuotoinen sähköposti.
Kysy neuvoa miten etenet, varmaan poliisi neuvoo.