Missä hän oli?

Ah, kesä ja kärpäset...

Lisätty: 27.05.2009 - 23:09

Rakkaat napsulaiset, katsokaa kategoria...

Lisätty: 03.06.2009 - 22:24

Ennen kuin valitsen sen parhaan: viime aikoina hän liihoitteli musiikin mukaan, mutta kysymyksessä kesällä hän oli pikku pikku bikineissä! (PM.)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2009 - 22:24

Ei näy kärpäsiä, ei.
Eilen oli sääskiäkin, mutta kummasti nekin kadonneet.
Taitavat pelätä tuota pikku puhuria? Muutama puu ja katto lähtenyt tästä läheltä. Sähköt sentään ovat kumma kyllä toimineet.
No, viikonlopuksi tulee kunnon helle. Saa polttaa nahkansa oikein kunnolla.

Lisätty: 28.05.2009 - 01:14

Noista sammakoista Opoylle, en ole käynyt tuolla paikalla sen jälkeen, joten ei tietoa.

Lisätty: 29.05.2009 - 02:59

Niin sen nahkansa saa tietysti polttaa pikku, pikku bikinissä...

Lisätty: 04.06.2009 - 01:59

www.youtube.com/watch?v=lg-JWtmA0Iw
Tähän ei kyllästy neljässäkymmenessä vuodessa. =)

Kysyjän kommentti

Pikku pikku bikinissä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.05.2009 - 22:22

En osaa vastata, mutta totta on tuo kesä ja kärpäset... Ihanaa kun luonto hehkuu kesäisenä!

Lisätty: 27.05.2009 - 23:38

Katsoin kategorian eikä vieläkään raksuta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 22:25

ilta ,ja itikat. itäsuomessa lehmät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 22:49

en tiedä ketäkös kyselet..mutta kyllä on itikat minun konttini löytäneet , ihan ovat puremilla nih..

Lisätty: 28.05.2009 - 09:24

oi en nyt vieläkään tajuu tarkoitax inkisen mattia, no hän oli ainakin hukkuneena raisionlahteen, ja tyttäreni asuu siinä lähellä, mietinkin et oli onni ettei hän ja lapset sitä löytäneet, koska traumoija tuollaisesta ois varmaankin tullut lapsille ainakin..löytää rannasta ruumis..kalastaja löysi..joten se huoli minulla on nyt vähemmän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 22:59

Minä ihmettelin kanssa missä ne olivat? Keväällä noin. kolmisen viikkoa sitten oli kauhia sammakoiden kyläkokous tuossa vähän matkan päässä olevassa ojassa. Sitten kaikki hävisivät omille teilleen, kunnes noin. viikko sitten palasivat muutamaksi päiväksi takaisin kurnuttamaan. Nyt ei sitten ole näkynyt enää ketään siellä ojassa. Missä kaikki sammakot olivat konsertin väliviikolla käymässä ja miksi ne tulivat takaisin muutamaksi päiväksi?

Papitin lähellä oli ollut samanlainen konsertti, kuin mitä minulla oli, mutta tulivatko ne takaisin kekkereihinsä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 06:30

Ehkä terassilla, tosin eilen satoi suurimmassa osassa maata.
Vielä ei näy pilven pilveä - ainakin kuuma aamupäivä tulossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 11:29

En kyllä tiedä ketä oikeen kyselet. Mutta kärpäsistä ja muistkaan itikoista sekä torakoista en pidä kesässä. Joo olen kanssa kuullut lehmiä kutsuttavan itikoiksi. aika hassu nimi niille Lehmille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 00:37

Arvaan/en tiedä-Katri-Helenan "Kesän lapsi",tuli loiloteltua joskus kesäfiilingeissä,sanoja en kyl muista;nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 12:47

Kesä ja itikat.Ihanaa.Itikat eivät kiusaa minua,ovat kaikki puolisoni kimpussa,kun hänellä no diabetes.