Onko Napsulaiset mukana ns.talkootapahtumissa? Mulla on yks "vakipaikka" yhden yhdistyksen taimitorin talkoissa,väkeä hyörii ja kiva tunnelma.Kehno

ilmakaan ei pilaa mitään,kahvilan tarjoomukset meni kuin kuumille kiville ja nyt meikkä on naatti.

Avainsanat: talkoot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2009 - 21:45

Taloyhtiön talkoissa pari viikkoa sitten, mutta et ehkä tarkoita sellaista.
Mahdollisesti myös Ilosaarirockin talkooporukassa, ehkä sellasta enemmän haet...

Kysyjän kommentti

Moikka chumba,talotalkoot on melkein aina kuvioissa mukana,mutta tosiaan tarkoitin esim.just festari-tai seura-,kerho-tai venekerhotalkoita,mihin on kiva osallistua ihan vapaaehtoisesti,ilman velvoitteita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2009 - 20:06

Hienoa, että jaksat talkoilla. Minulla ne ajat ovat onnellisesti takanapäin, lienenkö koskaan edes talkoillutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.05.2009 - 20:10

Ei ole tullut talkoiltua jos ei nyt sitten lasketa jokakeväistä pihatalkoota entisessä rivarissa jossa asuin. Ja pojan ollessa pieni teimme äidit ja opettaja yhdessä myyjäisiin sellaisia pehmohevosia. Niiden ja muiden tuottojen turvin veimme lapset sitten vähän tuulettumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.05.2009 - 20:18

Joskus aina tulee oltua mukana taloyhtiön talkoissa. ei muissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 20:24

kaiken moisissa talkoissa on tullut elämän aikana mukana oltua, mutta ei mitään vakio juttua, vaan aina silloin tällöin hernekeiton, kahvin keitäjänä ja makkaran myyjänä, mutta nyt on kutsut olleetkin aika hiljaisa, nyt ihmettelen , hohooii heppapoppoo ym...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 21:03

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 21:32

Teen palveluksia apua tarvitseville liki viikottain, joskus useamminkin.
Osa on sellaisia, että odotan vastapalvelusta. En tietenkään vammaisilta ja vanhuksilta.
Kesällä minulla on edessä iso, palkaton projekti, tai ruokapalkalla, uskoisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 02:07

veneiden ja laiturien kanssa tulee aina jotain sellaista kimppakivaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 08:29

Kyllä olen eli puolueen järjestämissä erilaisissa hyväntekeväisyystalkoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.05.2009 - 09:24

Minäkin olen ollut usein noissa pihan haravointitalkoissa. Mutta ovat näköjään lopettaneet sen. Haravoimatta on edelleen pihamme. Huoltofirma kävi väjän etupihaa raapimassa, mutta jätti kaikkien neljän kerrostalon takapihat haravoimatta. Siellä ne roskat ja rojut makaa nyt nurmikon sisällä. Nuorempana tuli oltua yksi viikonloppu rakennustalkoissa ja nyt vanhempana osallistuin talon maalaustalkoisiin. Ne on mukavia ja hauskoja tapahtumia. Saisi noita olla enemmänkin, mutta ei ole tiedossa mitään. Sellaisia toistuvia talkoita ei ole myöskään näköpiirissäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:57

Jukolaan vaalien jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 13:10

On.