Onnellinen perhetapahtuma Helsingissä.

harvinaista mutta totta, olettekos kuulleet?

www.hs.fi/kaupunki/artikkeli...5246262337

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2009 - 19:21

Wau! Hieno uutinen. En ole ikinä kuvitellutkaan että papukaija voisi saada kaksoset. :D

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2009 - 18:51

Oi, suloista :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 19:02

www.vartti.fi/artikkeli/50b2...41d776c8b1
Leppoisaa menoa Vantaallakin. Voisi sanoa, että tässä loikollaan reporankana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.05.2009 - 19:18

Hieno homma että tuli uusia papukaijoja. Voi kun kaikilla uhanalaisilla lajeilla kävisi yhtä hyvä tuuri.
Mitähän tuo kettu on nauttinut tuossa Papitin kuvassa, ei vaikuta ihan itseltään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 19:30

Kivoja tapahtumia,reporankana ja kaijakaksosia;satuitteko näkemään eilen kympin uutisten kevennyksen,lokkiperhe Äkkijyrkän peltilehmän(tais olla) selässä Hakaniemessä.Tänään ajoin fillarilla aika läheltä,mutta en erottanut oliko se selässä oleva häkkyrä lokinpesä,
mutta jos se oli,oli aika liikkis!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 19:48

Hienoa!!!
Harvinaista tuntuu olevan kaksoset eläintarhassa papukaijoilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.05.2009 - 20:20

Hieno juttu! Suloista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.05.2009 - 21:04

Hyvä että lisääntyvät. Taitavat ollakin uhanalainen laji.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 21:49

No niin, skoolaan kohta vesilasillisen heille.
Tunti sitten ajoin heinolan lintutalon ohi ja papukaijat olivat jo nukkumassa,
komeita huuhkajia toki sielläkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 22:01

Onnea papukaija perheelle, aivan mahtavaa :)
Kettu on varmaan nauttinut happamia pihlajanmarjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 22:57

olen nyt lukenut tämän ison uutisen jopa turunsanomistakin, joten ei turhia kaijoja ei ja onnea että kakki menee hyvin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 10:53

Ihana juttu kun papukaijat saa kaksosia. kai ne on onnellisia niistä kahdesta untuvikosta mitä ovat aikaan saaneet. kaikki on mahdollista, kun kuulee uutisia.