se oli parempi ruoka ja hyvä mieli sessio ohitse, mitäs te napsulaiset söitte tai syötte tänään...?

meillä oli hernekeittoa ja lätäreitä....eli räiskäleitä...

Avainsanat: ruoka syödä hyvä mieli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2009 - 18:11

Aamupuuron olen vasta syönyt, ja banaanin päivällä. Nyt kohta valmistuu mikro-bravuurini: kanankoivet mikrossa. Kätevä ruoka, ei tarvitse kuin maustaa mieleisekseen, ja mikroon pyörimään sopivaksi ajaksi. Lautanen päälle, etteivät kuivu. Nopeaa ja helppoa ruoanlaittoa ! Suosittelen lämpimästi. Koirakin tykkää, ja se onkin tärkeintä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 27.05.2009 - 17:46

Keitettyjä pottuja omatekoisen makkarakastikkeen kanssa. Puolukkahilloa ja tuorekurkkua lisukkeena. Nälkä lähti.

Lisätty: 27.05.2009 - 17:47

Oi, nyt rupesi tekemään mieli hernekeittoa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 18:10

Tuli syötyä paistettua jauhelihaa ja makaronia. Lihan maustoin valkosipulijauheella ja koko annoksen ketsupilla ja raejuustolla.
Muuta en oikein osaa yhdellä kädellä kokata. Olin koko ruoanlaiton ajan puhelimessa ja murkulla kova nälkä. Pääsevät nykyään koulusta tunteja aikaisemmin, mitä lukujärjestyksessä seisoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 18:18

kesäkurpitsa-jauheliha-ohrasuurimo wokkaus
(jauhelihakastike ja ohrasuurimot jämiä eilisestä ateriasta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 18:28

Päiväruokana mulla oli töissä yks mikrossa lämmitetty atrian grillimakkara, lautaselle sinappii (nooo.. Auran tietty) sekä sinappinen grillisalaatti, sekin atrian (tosi maukast, enkä saa atrialt provikoit mainostamisesta:), tällä mennään tää päivä, iltasella ehkä viel tuo pieni pyöree ruisnäkkäri maitolasillisen kera....... hmmm. lähteeköhän näil eväil 1-5 kiloo ylimäärästä pois, vaiko tuo saman verran, hih....Kyl mie aineskii oisin ilomiellä syöny teittin kaikkien ylläolevien (allaolevia kun en viel nää) heeeerkullisia ruokii, njaaamm.., mut mie teen sit toisel kertaa, jookos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.05.2009 - 18:28

banskua, makkararisottoa ja jätskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 18:28

Nyt illalla syötiin ranskalaisia ja kana nugetteja. ne vain yhtä aikaa pellille ja uuniin. ja salaattia lisukkeena oli meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 18:32

Yks Imodium ja yks banaani...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.05.2009 - 20:20

Lohkoperunoita ja kalapuikkoja söin, en sen kummempaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.05.2009 - 20:56

Eilisen jauheliharisoton lopun söin tänään. Lautasella lisäksi tomaattia ja kurkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 21:04

lounaaksi 50g raejuustoa, yksi ananas tölkki, yksi cracotte näkkileipä, yksi banaani.. dieetillä vieläkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 21:31

Innostuin kokeilemaan viikonloppuna tv:stä silmiin sattunutta kreikkalaista lihamakaronilaatikkoa. Muutoin samat eväät kuin meikäläisessä mutta tehtiin makaronipötköillä ja maustettiin vain suolalla, persiljalla ja kanelilla. Kannattaa muuten kokeilla, kaneli antaa makaronille tosi hyvän maun uunissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 21:33

Porkkanabataattikeittoa,parit leivät ja päällysteet meni lounasaikaan,talkookahvit ja kiireinen sämpylä,kotona kaikessa rauhassa fetasalaattisatsi ja iltateetä sekä korvapuusti,joka on mulle harvinaista herkkua,vastapaistettua pullaa,NAM!Nyt kelpaa kellahtaa pötköttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 22:12

aamupalalla pari ruisleipä viipaletta, päällä tomaattia ja basilikaa ja pari mukillista kahvia.
Päiväruuaksi makaroonilaatikkoa, kurkkua ja tomaattia.
Päiväkahvin kanssa pullaviipale ja yx kekesi.
Iltapalaksi persikka

Lisätty: 28.05.2009 - 23:23

hitsin, hitsi kun pukkaa välillä noita painovirheitä !! Siis: yx keksi eikä kekesi !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 08:31

En ymmärrä kysymystä (onko jokin session ollut meneillään?)mutta näin keväällä on jo mahdollista ruokailla entistä tervellisemmin. Ostan lähes päivittäin tuoreita mansikoita, maistuvat todella. Niitä siis jälkiruoaksi tai välipalaksi. Pääruoka jotain salaattia, niin eilenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 18:47

lohta ja kermaperunoita :)