Kiitos kaikille napsulaisille kun pitelitte peukkuja että haastatteluni menisi hyvin :)

Hyvinhän se meni, ainakin tuntuu siltä, nyt vain toiveikkaana odottelen että saan lisäinformaatiota, onko minut valittu vaihto-oppilasohjelmaan. Huh, eikä haastattelu edes ollut niin pelottava kuin olin ajatellut :)

Lisätty: 27.05.2009 - 17:07

Toki sitten ilmoittelen teille kun lisää tietoa tulee :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 27.05.2009 - 16:35

Hieno homma! Turhaan jännitit. Ilmoitatko sitten niistä lopputuloksistakin kummassakin tapauksessa. Ota rennosti siihen asti.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2009 - 16:08

Hyvä,hyvä =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 16:32

Onnea eteenkinpäin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.05.2009 - 16:34

Iloisena puolestasi. Nyt vaan odottelemaan lopputulosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 17:06

Kiitos kiittämisesta ja hyvä, että ilmoitit tilanteen olevan ohi, niin ei tarvitse olla yöhön asti peukut pystyssä! ;==))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 17:12

Kyllä minä sen arvasinkin, että sinä hoitelet kotiin tuon haastattelun.
Kyllä se viimeinenkin sinetti sieltä tulee aikanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 17:19

juu kyllä olet niin taitava että sinne pääset ja oikein kauheast onnee mukaan, kun siellä olet...ja kerro sitten meillekin aina kuulumisia... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 18:13

Olitpa fiksu, kun hoksasit pyytä meitä apuun. Varmasti sillä olikin osansa myönteisen kuvan antamisessa itsestäsi. Muistithan hymyillä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.05.2009 - 18:27

kuulin koko jutusta vasta ny, mutta hyvä kun meni hyvin! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 18:30

HYVÄ HYVÄ ARVASIN ETTÄ SUA ONNISTAA. Pyydä vaan meiltä napsulaisilta apua sitä aina järjestyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 18:34

Tahtoo kans vaihtoaikuiseksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.05.2009 - 20:21

Todella hienoa jos meni hyvin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 21:29

Hieno juttu ja kyllä sinä hoidat homman himuksiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 08:26

Noissa haastatteluissa kartoitetaan henkilön persoonaa eli halutaan nähdä tuleeko toimeen vieraassa ympäristössä.