Olemme lähdössä Estoriliin Moto GP ajoihin lokakuun alussa. Haluaisin tästä kohteesta lisäinfoa matkoineen.

Avainsanat: estoril portugali

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2009 - 22:13

Ohessa tietoa Estorilin säästä ja muustakin.

www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/428

Matkojen hintoja kannattaa kysellä esim. seuraavista :
KalevaTravel, Ebookers, Suomen Matkatoimisto

Tarjoavat pelkkiä lentoja ja/tai matkoja yöpymisineen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2009 - 17:31

voisitko löytää jostain urheilusivuilta tai kokeile suomi 24 sielläkin voi olla jotain keskustelu juttuja, maikkarinkin sivuilta voisit löytää ja matkatoimistojen , jotka matkoja järkkää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 08:25

Lento on ainakin Lissaboniin aj nythän on aloittanut (tai juuri aloittamassa) portugalilainen lentoyhtiö joka lentää Lissaboniin. Lehdissä mainostavat kovasti. Lennot on kesäaikaan eli lienevätkö vielä lokauussa, en ole varma. Kyllä lokauu on ainakin matkailukautta Portugalissa.
Areasta kannattaa kysyä asiasta, siellä on aika edullisia hintoja. Nuo ajot tietysti vaikuttavat hintoihin eli silloin aina hinnat nousevat kun on jotain tapahtumia.