helppo tehdä ja hyvää mutta mitä (ruokaa)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.05.2009 - 18:28

purkkihernekeitto tai kaurapuuro.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 27.05.2009 - 12:17

Helppo ja nopea on risotto. Tai sitten pikajanssoni paistinpannulla, minkä minä usein teen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 12:20

tee vaikka punajuuri paistosta..
tarvikkeet...
osta kypsiäpunajuuria, noin 6 kpl, ovat vakumissa ja yleensä kasvistiskillä tee niistä suikaleita tasa kokoisia...
jauhelihaa n.400 g paista se ja mausta mielimausteellasi
laita nämä uuninkestävään vuokaan
lisää aurajuustomuruja sekaan
ja sipulia jos tahdot pieniksi kuutioituina, ja lopuksi kevyt kermaa
päälle vielä juustoraastetta..
uunin 200 ja noin 45 min..tai kun kakki näyttää siltä , että ovat kypsää, voi riitää 35 min. ihan riipuu uunista..
keitä lisäksi vaikka perunoita, mutta eivät nekään ole tarpeen..ja vihreää salaattia.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 12:24

Fileoi lohi, ota nahka pois. Tee sopivia annospaloja puolikkaasta. Uunivuokaan. Mausteita maun mukaan kalapalojen pinnalle.
Paista uunissa melkein kypsäksi. Laita wokkivihanneksia pussillinen mukaan, sekä kevyt ja paksu ruokakerma päälle. Anna olla uunissa kunnes kala on kypsä.
Perunoitakaan ei välttämättä tarvitse keittää ellei halua . Tee salaatti. Ja nauti. Helppo ruoka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 12:32

Broileripasta on nopeaa ja helppoa:
- mausta ja ruskista broilerinfileet
- keitä pasta
- pilko sipulia, paprikaa ym ja kuullota pannulla

-sekoita pannulla pilkotut fileet, pasta ja lisukkeet, lisää ruokakermaa
- lisää mausteita oman makusi mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.05.2009 - 12:36

Joku pasta, vauikka kinkku tai kana.
Ja makaroonilaatikko on todella hyvää ja helppoa, ehkei niin nopeaa mutta kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 13:15

Vaikka joku pata. paista jauhenliha ja lisää sekaan pata ainekset. Aieksia on kaupassa valmiina pussissa. siinä on myös ohje miten se valmistetetaan. on tosi hyvää ja helppo tehdä. olen itse sen todennut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 13:53

Lohifile voipaperin päälle lasivuokaan,viipaloidut perunat,sipuli ja porkkanat sivuille.Suolaa ja sitruunapippuria kalalle sekä erilaisia yrttejä ylle maustepurkeista + anista perunoille eikä kannata unohtaa valkosipulin kynsiä. Uuniin ja nautinnoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 13:56

Pasta ruuat on nopeita ja helppoja.
Oma suosikkini on kuitenkin uunilohi.
Voideltuun vuokaan perunasipulipss, ruokakermaa ja lohifile päälle, nahkapuoli ylöspäin.
Paista n. 25min 200 asteessa.
Loppuvaiheessa poista nahka ja laita fileenpintaan aurajuustoa tai jos et pidä aurajuustosta,
niin smetana käy oikein hyvin.
Hyvää tulee helposti ja nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 14:40

makaronimössö.. eli siis jauhelihaa ja makaronia vaan sekasin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 15:27

Kinkkukiusaus..se ei tosin mitään pikaruokaa,mutta helppoa ja hyvää.Perunasipulisuikaletta pakastealtaasta ja kinkku/broilerisuikaletta vuokaan,sekaan mausteita maun mukaan ja ruoka kermaa ja juustoraastetta ja koko komeus uuniin 200 astetta ja noin tunti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 17:18

Helpoin lienee paistaa jauhelihaa pannulla ja keittää samalla makaronit.
Aineet sörssätään lautaselle ketsupin kanssa ja vähän raejuustoa reunalle.
Maistuu lapsille ja minullekin, kun on tarpeeksi nälkä.
Terveellisyydestä en mene takuuseen.
Kurkut ja tomaatit lapset tuppaavat syömään erikseen, ei salaatiksi pilkottuna.