Häviääkö muilla sukat tai toinen pesun jälkeen? Onko kentis olemassa pieniä nipsuja ;)).. tai pyykkipoikia, jolla sitoa sukat..?

Lisätty: 27.05.2009 - 11:39

kiitos hyvistä vinkeistä täytyykin käydä ostamassa noita...tai oikeastaan eripariset sukat olis oiva juttu,sittenhän tietäis, kumpi sukka tulee oikeaan ja vasempaan jalkaan, kun on erilaiset sukat ;))

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2009 - 11:25

Sukkapidikkeitä myydään kaupoissakin, tuossa yksi sivu:
www.smskauppa.com/?kid=33&am...menu_open=

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2009 - 11:29

on meillä on sellaiset jotka laitetaan sukkiin ennen pesukoneeseen laittoa ja siinä ne voi nostaa myöskin kuivumaan ja pysyy sukat yhdessä, niitä myydään vapaavalinnassa prismassa citymarketissa ym isoissa kaupoisssa ja miksei myöskin pienimmissäkin kaupoissa ... aino on näiden merkki ja kuuluu aino sarjaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 11:34

Olisikohan aivan mahdotonta joskus kulkea parittomissa sukissa ? Olen yrittänyt itsekin, mutta selittelen sitten aina kaikenlaista. Olen nimittäin ostanut sukkatehtaan mallipussin, joka sisältää melkein pelkästään erilaisia sukkia. Niistä sitten yhdistelen sopivia pareiksi. Esim. toisessa on kuva, toinen ilman. Ei se haittaa. Kuka on muuten päättänyt, että sukkien on oltava samanlaiset ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.05.2009 - 11:46

Ainahan voi myös käyttää pesupussia. Tallessa pysyvät sielläkin. Ja kun heti pesuun mennessään laittaa ne sukat jo valmiiksi siihen pussiin, niin ei tarvitse kuin laittaa koneeseen pyykkipäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.05.2009 - 11:47

Miten kummassa ne sukat voi hävitä. Minä en ole onnistunut vielä tuossa asiassa. Pesukone on umpinainen, ei ne sieltä pääse mihinkään. Mutta kun kerran häviävät, niin sitten häviävät. Nipsuja on myytävänä useissa kaupoissa. Justiinsa telkkarissa esittelivät niitä yhtenä päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 11:51

Osta pesupussi on erittäin kätevä,kun peset rintaliivijä tai mitä tahansa parempaa vaatetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 12:05

ei ne voi hävitä pesukoneesta.. kyllä ne aina jostain löytyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 12:33

Välillä löytyy pesukoneesta pariton sukka. Laitan parittomat aina samaan koriin ja kun ne sitten aikanaan selvittelee, niin kylläpä yleensä jokainen sukka parinsa löytää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.05.2009 - 12:37

Toinen sukka hyvin usein häivää kuin tuhka tuuleen.. Yleensä sitä ei enää löydykkään mistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 12:40

Joo kyllä on olemassa semmoisia ripustima millä sukat pistetään kiinni toisiinsa varsista ettei toinen pari pääse katoamaan. meillä on myös ollut tällaista saman laista sukkapyykkien kanssa. en kyllä tiedä miksi näin käy. kun pesunjälkeen lajittelee pyykkiä ei tahdo löytää toista paria mistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 13:54

Ei häviä, muttei lisäännykään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 14:05

Ei häviä sukat ainakaan pyykkikoneessa.
Nipsut on näppärät, mutta kätevät käytössä.
Pieniaika meni opettaessa miestä, että laittaa nipsuilla sukat kiinni jo siinä vaiheessa kun heittää
likaiset sukat likapyykkikoriin. Oli aivan kehityskelpoinen MIES, nyt nipsut 100% käytössä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 19:39

KYllä ne sukat HÄVIÄÄ,varsinkin toinen mustista(ohuista) polvareista on tosi kova häviämään,pesukoneessa.Nipsut;en ole koskaan kuullutkaan,olen vaan tyytynyt hankkimaan lisää sukkia ja taas niitä häviää,se on kait luonnon kiertokulkua!?