Katsoitko eilen 4D:n ja millaisia ajatuksia/tunteita se sinussa herätti?

Äiti ei tunnustanut koskaan syöttäneensä pojalleen anabolisia stereoideja! 7 v, painoa 102 kg.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.05.2009 - 09:07

Katsoin sen, ja ajattelin itsekseni, että tuollainen äiti ai tarvitsisi lapsia lainkaan, kun käyttää lastaan tuolla lailla hyväkseen. Se lapsi parka tulee kuolemaan nuorena. Äiti tuntui olevan vähän yksinkertainenkin ajatusmaailmaltaan. Tuollaiseen pitäisi jo viranomaisten puuttua, mutta ei se tuolla venäjällä taida onnistua samalla tavalla kuin täällä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2009 - 09:06

en katsonut voi harmi, unohdin niin täysin, mutta kyllä vanhemmat usein syyllistyy lastensa liikalihavuuteen, tahtomattaan ja tietämättömyyttään...minulla on yksi tuttu jonka tyttä on kohta 120 kg tyttö on 15 v ja jo pienenä ihmettelin, että miksi sen jätskin piti aina olla se suurin tytterö mitä kaupasta löytyi, suurin karupussi mitä löytyi ja isot kasat lautasela rasvasia ranskalaisa ja herkkuja, tyttö oli jo pienenä niin iso, että 6 v äiti kantoi hänet aina 4 krs, kun lapsi ei jaksanut itse kävellä eikä ollut hissiä huh huh ajattelin vain..äiti ei liian lihava päin vastoin, mutta ei ihme , kun raahaa herkkuja tytölle kaupasta..säälin nuorta kivaa tyttöä..mutta ei noista asioista kehtaa mitään sanoa äidille...luulen kyllä että hän tietää, mutta ei tohdi mitään lapseltaan kieltää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 09:15

Ohjelmaa en katsonut mutta kyllä se niin on, että vanhempien tehtävä on tarjota lapsilleen terveellistä ruokaa ja sellaisia määriä, että lapsi kasvaa ja kehittyy normaalisti ilman ylipaino-ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 09:35

katsoin ja tuomitsen vahnemmat jotka tekee "kuuluisuutta" lapsensa hengellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 10:08

näin ehkä puolet (loppupuolen) ohjelmasta, tuntui tosi pahalta, mihin kaikkeen me ihmiset ollaankaan valmiita jonkun hyvänä pitämämme päämäärän saavuttamiseksi (oman lapsen uhraus lienee kuitenkin ääritapauksia)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 10:27

Katson sen tänään tallensin sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 10:38

Aivan kamalaa,mitä vanhemmat tekevät lapsilleen,jotta nämä menestyisivät.Se ei kuitenkaan ole lapsen tahto,vaan vanhempien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 11:28

en katsonut

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.05.2009 - 12:37

Katsoin ja järkytyin,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 12:42

tätä ohjelmaa en nyt katsonut. mutta on kyllä aika outo juttu miten joku päästää lapsensa tollaiseksi läskiksi en ymmärrä lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.05.2009 - 18:30

En katsonut, mutta kuulostaa kauhealta!