Murtomiesten keikka keskeytyi - talosta löytyi ruumis...

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=1690263

Vieläköhän jatkavat rötöksiään?

Avainsanat: on hyvä että jotku huolehtii yksinäisistä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.05.2009 - 08:05

Niinhän se poliisikin siinä jutussa sanoi, että toistaiseksi eivät murtaudu yöllä kenenkään kotiin. Ei kai, kun ovat pidätettyinä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2009 - 08:22

toivottavasti pojat ottaa opiksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 08:23

nuo eivät varmaankaan nyt ole rosmomassa, mutta mietin tässä, että mitenkähän kauan tämä ruumis ois voinu olla kodissaan, ennenkö joku ois edes huomannut ja mitenkähän kauan näitä ruumita on tälläkin hetkellä, joiden olemassa oloa ei kukaan tiedä eikä kaipaa, jotenkin tämä on nii surullista, nuo miehetkään minkään muun takia sinne menneet, kuin viinaa TAAS varastamaan, mahtoikohan tuo kuollut mies pitääkin juuri heitä varten sitä viinaa, että hän tunsi edes sen pienen hetken olevan jollekin tärkeä, edes noille varkaille, kun ei ketään hänestä näemmä muuten välittänyt ja paljonko onkaan noita yksinäisiä vanhuksia, joilla ei ole ketään, ei edes sitä viinaa, jonka joku sit vois vaikka varastaa...voi että miten käypi sääli.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 08:36

Hieman samantyylinen juttu kävi aikoinaan kahdelle kylmäkellareita rosvonneille, silloin kylmälaukusta löytyi vauvan ruumis. Kaverukset hälyttivät poliisit paikalle ja kertoivat myöhemmin haastatteluissa että ehkä ihmisillä on sellainen vaisto että vaistoaa kun on ruumis lähellä, eivät he muuten olisi sinne menneet sorkkaraudan kanssa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 08:48

Taitavat olla pikkurikollisia, kyläkonnia tms. harrastelijoita, kun nyt yhtä ruumista säikähtivät. Peljästys oli ollut jopa niin suuri, että herrat pakenivat talon ovesta "saranapuolen kautta" , lehtitietojen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 09:46

Ehkäpä ko. herrat miettivät toisenkin kerran, ennenkuin seuraavalle murtokeikalle lähtevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 10:24

Löytö oli kammottava,en tiedä kuinka kauan varkaiden muistissa tämä tapahtuma säilyy,jos heillä valikoiva muisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 10:40

Vähän se voi tahtia jarruttaa,mutta kohta he ovat "hommissa" taas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 11:31

Eivät pojat tainneet aivan lähipiiriä olla, kun olivat vanhuksen noin pitkäksi aikaa unohtaneet oman onnensa nojaan. Jokaisella ihmisellä pitäisi olla ainakin yksi sellainen läheinen, joka kävisi katsomassa, jos mitään ei kuulu. Oletteko huolehtineet itse naapureistanne ? Kaupungissa moni saattaa unohtua kotiinsa kenenkään huomaamatta, mutta maaseudulla ovat asiat ehkä siinä mielessä vielä paremmin. Uskon, että minua kyllä kävisi joku katsomassa, jos ei mitään kuuluisi pariin päivään. Mutta onneksi nyt on nuo puhelimet, aina voi silläkin tarkistaa, mitä toiselle kuuluu.
Poikkesin eilen lonkkaleikkauksesta toipuvan naapurini oven takana. Pyöräkelkka oli paikallaan, mutta kukaan ei tullut avaamaan ovea. Soitin hänen kännykkäänsä, oli lähtenyt kyläilemään. Onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.05.2009 - 18:37

En usko, jos ryyppäämistä jatkavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 19:34

no jos isäntä olisi ollut hengissä, murtomiehet olisvat ilmeisesti kolkanneet sen, mutta kun olikin valmiiksi kuollut niin pojilta meni käsikirjoitus sekaisin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 22:39

Niin, kaikella on oma tarkoituksensa. Näin ajattelen meitä täällä johdatettavan. Ei ollut isännällä ollut omaisia, jotka olisivat kyselleet joskus kuulumisia. Tämän miehen ruumis piti löydettämän näin hullulla tavalla. Eivät tosiaankaan aivan heti ole uusia kujeita tekemässä. Vaikka eiväthän he siitä paljoa saa rangaistusta.