Mikä sinusta tulee isona?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2009 - 07:44

Mä olen jo iso ,en kasva enää.Kun katsoin peiliin ,huomasin ,että kaljupää,vähän kaheli.Voisi vielä sanoa ,työtön,siihenkö sitä tähtäsi koko elämän ajan,on siinä hyvä puoli,ei tartte ohitus leikkauksen jälkeen,voimia kuluttaa työssä käyntiin.Vaikka lääkäri sanoi pystyt töihin hyvin noilla ,arvoilla,siis olen tyytyväinen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2009 - 04:11

Toivottavasti ei ainakaan paksukainen.
Tämän isommaksi en halua enää kasvaa.
Urapuolella haaveissa olisi, että voisin luopua kännykästä. Se on viisivuotissuunnitelmassa, mutta toteutuminen on epävarmaa, sillä on sillä joskus mukavaakin käyttöä. Olen siis nyt urani huipulla? =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 07:36

Toivottavasti isovanhempi ja saa pelailla lasten lasten kanssa,
jos vielä jalka nousee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.05.2009 - 08:02

Minusta tuli se mikä nyt olen. Muutosta ei ole näkyvillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 08:40

ei ollut nuorena hoikkana edes pienessä mielessä vielä 8 v sitten , että minusta vois tulla ihan pienessä hetkestä näin iso,mutta sairauksia ja vastoin käymisiä tuli pienessä ajassa ihan liikaa ja minulle ne kakki sitten kulminoitui ahmimiseen, siihen nyt yritän löytää hyvää konstia, mutta olen liian heikko ja lankean aina pienen painon laskun jälkeen samaan ahmimiseen....siis olen syöppö....ehkä nuo todella viisaat keksis sellaisen jutun , joka veis minulta nuo syömisen halut...tai ainakin ne saatais hallintaan..että näin nyt olen aikas iso..enenpää en saa kasvaa, kuin paljon pituutta, mutta se ei ole mahdollista enään tässä iässä... mutta olen silti onnellinen tälle elämälle, että saan elää tätä ihanaa elämää...sekään ei ollut olenkaan varmaa silloin joskus..... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.05.2009 - 09:09

Minusta ei voi koskaan tulla isona mitään, sillä olen varreltani pieni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 09:48

Olen aina ollut aika pienikokoinen enkä halaua tämän isommaksi kasvaakaan. Ehkäpä fyysisten ulottuvuuksien sijaan taphtuu henkistä kasvua ja sitten olen henkisesti oikein iso ja vahva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 10:27

toiv. lääkäri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 10:44

Olen jo iso ja minusta tuli mikä tuli.Sain ainakin kasvatettua kaksi poikaa hienosti ja viides lapsenlapsi syntyi eilen.Lisäksi minulla on neljä koulutus-ammattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 10:59

iso

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 11:06

Olen lakipisteeni saavuttanut. Alamäki on alkanut. Nyt nautitaan vauhdista ja hyppyreistä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 11:18

Vielä isompi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.05.2009 - 12:38

Vanhempi, isompi. Toivottavasti viisaampi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 13:51

Siinä vaiheessa kun tulee 4:jäs polvi,sitte minusta tulee vielä isompi mummi,vaikka olenkin aika pieni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 14:06

Toivottvasti en isone tästä, olen juuri sopivan hoikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.05.2009 - 18:35

Taiteilija!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 19:19

Jos saisin ihan heittää ihan lonkalta niin Seikkailija! Tai joku tutkija! Voisi matkustella erilaisissa paikoissa ja lukea historiaa. <3

Oikeessa elämässä.. varmaan joku sisustussuunnittelija.. Kangasmyyjä jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 21:25

Luulen, että minusta tulee muutaman vuoden kuluttua neljännen polven mummi. Silloin olen jo aika iso. Lisäksi minusta tulee isona Nautiskelija, jolla on asiat hyvin. Elämäni on ollut niin vaikeata ja ongelmaista, että isoksi tultuani toivonkin hyvin seesteistä elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.05.2009 - 21:40

Minusta on tullut jo iso tai sanoisko sopusuhtainen, eikä muutosta näkyvissä.
Koulut on käyty ja ammattitutkinto suoritettu ja töitäkin on.
Ja elämä muutenkin mallillaan.