Jos olisit eläin, niin mikä olisit?

Minulla vakavassa harkinnassa jodlaava tirolilainen matikkakoira?

Lisätty: 27.05.2009 - 12:39

Terve papiti!

Ei meidän kiltti hauva tee pahaa edes kärpäsille, pahoista sedistä en mene takuuseen!

Tapahtunut:
Jalkapallo-ottelun jälkeen hävinneen joukkueen kapteeni meni erotuomarin puheille:
- Viepä vaimolle ja lapsille terveisiä!
- Kiitos, kiitos!
- Vie terveisiä myös koiralle!
- Mutta eihän minulla ole koiraa!
- Sepä kumma. Sokea mies, eikä koiraa!
: D

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2009 - 08:17

Kun lennän ma ylhäällä täällä, tääll´ tuulien ihanas helmas...
siis lokki; vois rääkyä vapaasti maailmantuskaansa ... ja paskoa ilkimysten päälle.

Kysyjän kommentti

niin minäkin ehdottomasti oikea ratkaisu

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2009 - 04:03

0En ainakaan silkkiterrieri, anteeksi vain. On sen verran passattava ja vaativa olento. Saattaa purra jos yrität laskea sylissä nukkuvan koiran sohvalle. "Häiritä nyt hänen uniaan noin törkeästi!"
Albatrossi tulisi näin yhtäkkiä mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 05:52

Mongolian hyppymyyrä tai murmeli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 07:38

Ehkä koala - niillä ei tunnu olevan koskaan kiire mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 07:57

Taisi speden elokuvat jäädä mieleen valinnassa.Olisin apina,siltä tuntuu, jo valmiiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.05.2009 - 08:00

Leijona olisin ilman muuta, mutta tällä hetkellä olen laiskiainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 08:08

Ehdottomasti kissa. Paijattu, hemmoteltu ja kiiltäväkarvainen kotikissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 08:47

nyt olen laiskiainen ainakin tämän päivän, niin olen päätänyt, mutta apina ois kiva olla , nyt jo sitä hieman muistutankin.. ja rakastan myöskin banaania... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.05.2009 - 09:07

Lammashan minä, pää..äää, ei tarvitsisi tehdä edes paljon muutostöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 09:19

Tiikeri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 10:30

simpanssi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 10:45

Delfiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 10:58

ameeba

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 11:03

Olisin varmaankin hylje. Kävisin välillä meressä syömässä ja sitten tulisin taas rantakalliolle päivää paistattelemaan. Mutta jossain lämpimämmässä paikassa kuin Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 11:19

Leijona

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.05.2009 - 12:38

Kotikissa luulisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 13:17

Luulisin että olisin kissa ihan tavallinen tai sit rotukissa siitä ei väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 14:08

Ikävä kyllä en se jodlaava matikkakoira ainakaan ...'Joskus olen tehnyt jonkuntestin ja sen tuloksen
mukaan kissa olisin, tavallinen kotikissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.05.2009 - 18:34

Hmm... en haluaisi olla eläin, joten vastaan että perhonen. Sais olla kotelossa ja elinaika olisi lyhyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 19:15

Ihana pörröinen kissa, loikoilisin päivät pitkät. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 19:45

Yönmusta kolli,niinkuin P.Neruda kirjoittaa oodissa kissalle,haluaisin olla kissa,jota sais paijata tauotta,niin kauan kuin mulle sopii,sitten lähtisin saalistuskeikalle äänettömästi hiipien...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 22:45

Haluaisin olla kirahvi. Ihanan pehmeästi liikehtivä, kauaskatseinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 23:07

Kissa.Ne on itsenäisiä ja itsepäisiä (jota mie jo oonki).Nautiskelisin rapsutuksista ja silittelyistä tyytyväisenä kehräten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2009 - 13:15

Ehkä susi. Se on kiehtova eläin, ja jotenkin lähellä sydäntäni. Tai villihevonen. Sais viilettää vinhaa vauhtia ja vain pysähtyä syömään ruohoa. : D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 22:33

Olisin kissa. "kodin letkeä leijona" =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2009 - 23:56

Merikotka