Huoneistohotelli Rosella, onko kokemuksia? Olemme lähdössä 6.6.2009. Ilmeisesti aika rannalla.Palvelu?

Avainsanat: alanya turkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2009 - 03:21

www.trivago.se/alanya-32131/...on-o272781
maps.google.fi/maps?hl=fi&am...amp;li=lmd Huomasin, että tässä linkissä on maininta, että sijainti on "suuntaa antava" ja niin varmasti on, sillä tuskin se linja-autoaseman parkkipaikalla sijaitsee! Dolmuksella, eli paikallisella valkoisella pienellä linja-autolla pääsette yhdellä liiralla keskustaan, eli juuri tuolle asemalle, tai missä nyt haluatte pois jäädä. Reitti kulkee ihan hotellin vierestä. Niillä kulkeminen on helppoa, hyppäätte kyytiin ja liira kuskille ja menoksi. Helteessä ei aina jaksa kävellä kovin pitkälti.
Hotelli saa kovasti kehuja ruotsalaisilta, paitsi yöelämä, mitä vähän ihmettelen. Porukka oli heidän mielestään vääränlaista.
Palvelu Alanyassa on aina hyvää ja ylitsevuotavan ystävällistä.
Käsittele silti rahaa huolellisesti, sillä huijari voi iskeä melkein missä tahansa, jopa apteekissa. Vahingossa muka sekoittavat rahat, mutta miksi aina turistin tappioksi?
Pikkurahoja käyttämällä ei pääse tulemaan isoa vahinkoa, jos et satu huomaamaan "sekaannusta". Korjaavat kyllä, jos mainitset virheestä. Ei nuo tapaukset ole mitään yleisiä, mutta periaatteessa minua harmittaa, jos ostan tusinan mustia sukkia ja paketissa vain päällimmäiset ovat mustia. Basaareissa ostoksien tekeminen on eräänlaista taidetta ja sieltä saa hyvin edullisia vaatteita, ellei välitä siitä, että ovat lätkäisseet takataskuun jonkun vaatejättiläisen logon lupaa kysymättä. Vaatteet itsessään ovat laadukkaita.
Meni vähän ohi aiheesta, mutta basaarit ovat niin oleellinen osa Alanyaa, että niissä on melkeimpä pakko käydä kokeilemssa tinkimistaitojaan.
Itse en ole tuossa hotellissa ollut, mutta Alanyassa muutaman kerran ja sen perusteella uskon, että tuo(kin) hotelli on vallan mukava ja siisti.
Lämmintä teillä ainakin tullee riittämään!
Hyvää matkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2009 - 03:11

On hyvä hotelli.
Suosittu hotelli, arvostettu ravintola.
Suosittu huoneistohotelli itäisen rannan kupeessa. Rosella käsittää kaksi rakennusta, joista toinen on huoneistohotelli.

Hotellissa on pieni uima-allasalue, josta osa erotettu lapsille, internetnurkkaus ja arvostettu ravintola.

Perushintaan sisältyy: Majoitus huoneistossa, ei aterioita.

Katso hotellin tiedot
Huoneistot– Yksiö 2 hengelle, yhdistetty olo-/makuuhuone.
– Kaksio 2–3 hengelle, makuuhuone ja olohuone.
– Kolmio 4–6 hengelle, kaksi makuuhuonetta ja olohuone.
Kaikissa huoneistoissa on keittosyvennys, suihku ja wc, hiustenkuivan, puhelin sekä parveke. Osassa parivuode. Ilmastointi n. 44-66 e/vk (riippuen huonetyypistä), varataan ja maksetaan paikan päällä. Siivous 4 krt/vk.
LisätietojaRakennettu/osittain uudistettu: 1990/2005. 50 huoneistoa. Tallelokero n. 17 e/vk. **Rajattu osa suuresta altaasta. Hotellialue, vilkas läpikulkuliikenne.
OsoiteGüller Pinar Mahallesi, Altin Sokak 2, Alanya.
Puhelin+90-242-512 23 99.

Hotellin tiedot
Rantaan 100 m
Keskustaan 1,5 km
Vastaanotto 24 t
Hissi On
Kerroksia 6

Uima-allas On
Lastenallas On**
Ravintola On
Baari On

www.finnmatkat.fi/lomakohde/...=kesa-2009

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 07:52

Edellä annettu hyvää tietoa kyseisestä majapaikasta. Ohessa vielä lisää.

www.rosellaaparthotel.com/

Katso myös: Napsu - Sää - Maailman sää - Sää Alanya

Saat tietoa säästä ja muustakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 10:49

On hyvä hotelli ja palvelut pelaa.Saitkin aika kattavia vastauksia.