Iltoja napsulaiset! Kehtaankohan edes pyytää...

että pitäisitte vähän peukkuja minulle kun olen huomenna menossa haastatteluun, liittyen siihen että olen hakenut vaihto-oppilaaksi Saksaan.
Nyt jännittää hieman, huomenna varmasti vielä enemmän.

Lisätty: 27.05.2009 - 05:47

Kiitoksia teille ihanista vastauksista :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.05.2009 - 23:23

Kyllä pidetään kaikki peukut ja varpaat pystyssä koko huomisenpäivän. Toivotaan, että tärppää, sillä työ- ja harjoittelupaikat ovat kiven alla ja nuoret eivät saa töitä vaikka tulisivat ilmaiseksi töihin. Kyllä se siitä ja olet haastattelussa vaan oma itsesi. Muista, että haastattelijat jännittävät monasti jopa enemmän kuin haastateltava.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.05.2009 - 22:38

Pidän peukut ja varpaat pystyssä et kaikki menis hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.05.2009 - 22:40

Totta ihmeessä. Varpaatkin sojottaa ylöspäin. Ilmoitathan sitten meille kuinka kävi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 22:41

Voi pidän ja kovastikin :) Lykkyä pyttyyn vaan,hyvin se menee.Toivon,että haaveesi toteutuvat :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 22:42

Voi veikkonen,TOTTA MOOSES;Jawohl,toivottavasti sua onnistaa!Meinasin udella,mutta joku toinen kerta,kerrohan kun tiedät lisää,lähempänä!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 22:44

voi tokkiinsa minulla on peukut ja isovarpaatkin pystys, kerrohan sitten miten kävi, onnea...!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.05.2009 - 23:00

Ilman muuta pidän peukkuja. Toivottavasti haastattelu menee hyvin. Onnea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 23:41

Puhu saksaa,se auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 23:50

Ich wünsche Glück!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 23:53

Ja, du sprichst Deutsh ! Alles gutes für deine Meeting am Morgen... tai jotain sinnepäin. Muista hymyillä ! Olet kauneimmillasi silloin, ja monessa asiassa ulkonäölläkin on merkitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 00:11

vähän myöhäiseksi jäi tämä minun ilmoitukseni, mutta ilman muuta kaikki poppakonstit yrityksesi onnistumisen puolesta - olishan se hienoo kun Napsuun saatais 'Saksan kirjeenvaihtakin' ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 04:29

Pidetään peukkuja ja ollaan hengessä mukana, että kaikki menee hyvin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 07:26

Tervehdi iloisesti ja kysy Wie geht es Ihnen heute Frau / Herr Hauer

Ilse Latvalan Wir lehrnen Deutch vuodelta 1960.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 08:45

"Hals und Beinbruch!"

tarkoittaa: "lykkyä pyttyyn", tai onnea matkaan!. Sanatarkasti/vapaasti käännettynä tosin, että "niskat nurin ja jalat poikki". Aikoinaan saksankieliset lentäjät lähettivät lentäjäkolleegansa matkaan noilla sanoilla, toivottaen siis hyvää onnea, niinkuin minäkin nyt toivotan onnea ja pidän peukkuja sinulle, "_Neverheard_ / _Niegehört_"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 10:51

Pidän peukut ja varpaat pystyssä puolestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 11:27

Peukut ja varpaat koko porukalla pystyssä täällä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.05.2009 - 12:40

Peukkuja ja varpaita pidän pystyssä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 13:00

Täällä on myös peukut ja varpaat sun puolesta pystyssä.