onko missään netti sivulla tietoa miten voisi tehdä kilven? tai jos tiedät kerro

(EI PUU)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.05.2009 - 19:19

Tuolta saat niitä lasten vaunuihin laitettavia rekisterikilpiä;
www.rekkarit.fi/?gclid=CJfxs...ZgodPVuc1g
...haluamallasi nimellä normaali tai eu kilpi tai vaikka molemmat.

Vai tarkoitatko niitä sotureiden, ritareiden kilpiä?
Niitähän voi rakentaa itse mistä aineesta tahansa,
ei ole mikään standardiaine tai koko.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.05.2009 - 19:16

haluaisitkos tehdä oman auton kilven vai minkä laisen kilven haluaisit ..vaikeaa nyt vastata , kun ei ole tarkempaa tietoa...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.05.2009 - 19:49

Kysymyksestäsi ei käy selville mitä kilpeä tarkoitat. Kilpiäkin kun on niin monenmoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 19:52

Jos olet se sama anonyymi joka eilen kyseli miekanteko-ohjeita, niin aimo kilven saat isosta kattilan kannesta tai teflon-paistinpannusta. Neuvottele kuitenkin asiasta ensin äidin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 20:01

Olen ollut kiinteistöpäällikkönä ( www.temal.fi ) Temal Oy:llä, jossa tehdään myös kilpiä teräsemalista mm. valtionvarainministeriölle, joten voit kysellä sieltä henkilöltä nimeltä Salme Malkki asiaa. Voit laittaa myös sähköposti kyselyn hänelle [email protected]
Värivaihtoehtoja on useita. Voit laittaa hänelle toivomuksen väristä esim. RGB-väreistä ja tietääkseni häneltä löytyy myös koodaus CMYK-väreihin, joita käytetään mainosten teossa painossa julkaisuja varten. Laita mukaan myös suunnitelma tai piirros millaisen kilven haluaisit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 11:54

Osta rautakaupasta peltiä sopivankokoinen pala. Muotoile kilveksi ja tao. Takomiseen tarvitsen vasaran ja alasimen, sekä ahjon tai vastaavan. Nahkaremmi taakse, ja eiköhän se ole siinä. Katso mallia valmiista kilvestä. Voit pyytää apuun jotain autopeltiseppää tai mennä hänen pajalleen tekemään kilpesi.