Milloin on vesijuhlan aika kesällä 2009

Avainsanat: pärnu viro

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.05.2009 - 19:33

Näyttääpi olevan elokuussa 2009, tarkempaa päivänmäärää en löytänyt (tässäkin linkissä löytyy ihan vissiin viimesellä sivulla)

Lähteet:
www.eivere.com/manor/reisiju..._soome.pdf

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2009 - 01:07

14.-15.8.2009 Leigo Jarvemuusika (tunnelmallinen järvimusiikkitapahtuma), Leigo, Otepää www.leigo.ee

Kava 2009

Leigo Järvemuusika 14. ja 15. augustil 2009!

14. august

Valgus: JÄÄÄÄR "KAUNIMAD LAULUD LÄBI AEGADE"

Jääääre esituses kõlavad kauneimad ja eestlaste poolt läbi aegade armastatuimad emakeelsed lood, mis räägivad loodusest, isamaast ja armastusest. Ilusate Eesti lugude projektis osalevad Siiri Sisask, Bonzo ja Evelin Samuel. Jääääre uue liikmena on laval ka Riho Sibul.

Videvik: MAARJA & SÜMFOONIAORKESTER

Maarja laulab oma soolokontserdil koos orkestri ja bändiga laule oma muusikukarjääri erinevatest perioodidest. Samuti astuvad koos Maarjaga lavale külalised nii Eestist kui ka riikidest, kuhu Maarja muusikutee teda viinud on.

Pimedus: TRIBUTE TO PINK FLOYD

Esmakordselt on Eesti muusikud otsustanud ette võtta Pink Floydi loomingu ja mängida, tõlgendada, improviseerida ühe oma kauaaegse lemmiku ja mõjutaja loomingut. Laval on suur bänd parimatest rokkmuusikutest ja solistid.

15. august

Valgus: 5 DIRIGENTI - 5 KAUNIST LUGU

9. - 15. augustini toimub Leigol Neeme Järvi Suveakadeemia. Rahvusvahelise noorte dirigentide meistrikursusel osalejad esinevad klassikapäeva esimesel kontserdil. Griegi ja Mozarti romantilist loomingut esitab Üle-eestilise Noorte Sümfooniaorkestri kammerkoosseis.
Vaata ka lisa: www.jarviacademy.ee

Videvik: BEETHOOVENI 9. SÜMFOONIA

Üle-eestilist Noorte Sümfooniaorkestrit, koori ja soliste juhatab Neeme Järvi
Uhke ja majesteetlik 9. Sümfoonia valmis suurmeistri viimase täieliku teosena 1824. aastal. Juba 1818. aastal alustatud sümfoonia kanti esmakordselt ette 1824. aasta maikuus Viinis. Neljaosaline teos on kahtlemata üks Beethovni kuulsamaid, finaaliks Friedrich Schilleri tekstile kirjutatud „Ood rõõmule", mille veidi kohendatud versiooni teatakse tänapäeval kui Euroopa hümni.

ANNELY PEEBO

Tuntuim Eesti metsosopran maailmas - Annely Peebo annab Leigol soolokontserdi lauldes kauneid meloodiaid tuntud klassikalistest teostest. Samuti osaleb ta Beethoveni 9. sümfoonia ettekandmisel ühena solistidest.

Pimedus: SUUR VAATEMÄNG: WELLINGTONI LAHING

Üle-eestiline Noorte Sümfooniaorkester, dirigent Neeme Järvi.
Beethoven kirjutas „Wellingtoni lahingu" Wellingtoni krahvi auks, et mälestada tema vägede võitu Napoleoni üle Vitoria lahingus 1813. aastal Hispaanias. Hiljem pühendati teos Inglise kuningas George IV-le. Beethoven kasutas lühiteoses mitmeid tuntud meloodiaid iseloomustamaks lahingu eri osapooli ja tulemust. Nii võib „lahingumuusikas" kuulda jupikest Inglismaa hümnist ning tuntud Prantsuse meloodiat „For He's a Jolly Good Fellow".
Leigol juhatab Neeme Järvi mitte üksnes orkestrit, vaid tervet muusikast inspireeritud vaatemängu tulest, veest ja suurtest masinatest.