Nyt tulee ihan oikea kysymys: Kiinnostaisiko lähteä ensi syksynä Egyptiin viikoksi tai kahdeksi ?

Järjestäisin halvan yhteisasumisen 50 €/viikko/nenä. Kahden hengen huoneissa. Omatoimimatka, siis ei valmiita aamu- eikä iltapaloja. Tämän tarjouksen voin toistaa myöhemminkin. Miettikää ! Lokakuun 10. lähtee ensimmäinen Hispanian lento. Pelkät lennot ovat tähän asti maksaneet noin 400 € meno-paluu. Voipi olla, että koulujen syyslomien aikana on kalliimmat hinnat. Mutta kiinnostaisiko ?Olisin itse oppaana Hurghadan ihmeisiin.

Lisätty: 26.05.2009 - 12:18

Lupaan tulla toimeen kaikkien ihmisten kanssa. Eri asia sitten, siedättekö minua...
Eikä siellä tarvitse kylki kyljessä ravata. Aavikolla on tilaa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 26.05.2009 - 12:00

Mielenkiintoinen tarjous, mutta olen arka lähtemään ihan vieraiden joukkoon. Mitäs jos kanssamatkustajat eivät tule toimeen kanssani, niin siinä menee kaikkien loma pieleen. Tutussa samanhenkisessä porukassa matkustaminen on aivan eri juttu.

Lisätty: 27.05.2009 - 22:15

Selailen näitä vanhoja kysymyksiä ja jäin tämän kohdalla pohtimaan uudemman kerran. Kun oikein pitkälle miettii, niin kyllä näiden napsulaisten kanssa voisi oikeasti olla tosi kivaa. Jään miettimään, mutta sen verran kysyn, että sinäkö olisit järjestysmiehenä, eli varaisit lennot ym. matkaan kuuluvat?

Kysyjän kommentti

Minä olisin järjestämässä sen matkan niin pitkälle kuin mahdollista. Olen itse lähdössä loka-marraskuun vaihteessa, syyslomien jälkeen hinnat halpenevat ja AirBaltic aloittaa liikennöinnin sinne. Marraskuu-joulukuun alku olisi sitä parasta aikaa syyspuolella. Miksei joulukin, mutta minä en aio olla joulua siellä. Heti joulun jälkeen saatan palata takaisin ja olla noin kaksi-kolme kuukautta. Sitten en enää menekään. Hurghadasta on tullut minulle koti, en koe olevani matkoilla kun olen siellä. Joitakin Napsulaisia voisi lähteä mukaan, palaan ehkä tällä palstalla syksymmällä asiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.05.2009 - 11:56

mikäs sen ihananpaa ois , kuin sinä oisit oppaana ja saatais pitää oikein hauskaa, mutta nyt on taas se vaihde mennossa , että tiedän suurinpiirtein tän kesän touhut, mutta mitä tuo syksy, sitä ei vielä tiedä, nimittäin isännän työjutut, jotta en uskalla ottaa kutsua vastaan....

Lisätty: 26.05.2009 - 12:06

ida minä ainakin tulisin juttuun kanssasi ihan varmasti... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 12:15

Kiitos ystävällisestä tarjouksesta!
Aika huima juttu noin reilu tarjous. Olimme tosin viime vuonna kaksi kertaa Egyptissä, joten emme taida tänä vuonna tulla. Täytyy kuitenkin pitää mielessä. Eihän sitä ikinä tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 13:48

Kiitos tarjouksesta!

Ei ole liialla rahalla pilattu. Voisi kyllä kiinnostaa? Hispania matkoista on ollut mielessä viime syksynä myös Azorin matka. Oletko käynyt siellä? Vähän samantapainen kuin Madeira? No saari kumminkin, matkustelu saarella ja elämäminen kohtuullista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 17:40

En ole kiinnostunut.Olen käynyt sielä ja matka oli täydellinen pettymys.Matkatoimisto oli Detur ja saimme kuluttaja-asiamiehen kautta osan matkarahoista takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 17:56

Itse haaveilen lähteväni Egyptistä syksyllä pois pariksi viikoksi:D Kaikille asiaa harkitseville suosittelen lämpimästi! Omatoimimatkat on parhautta verrattuna tylsiin pakettimatkoihin. Egypti on hauskasti erilainen verrattuna omiin kotinurkkiin ja taatusti aurinkoinen paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 19:08

Saatan käydä syksyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 20:07

Marhaba! Saattais kiinnostaakin, kyselehän syssymmällä uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 20:12

Minuu kiinnostaa kovasti ja jos aavikolla on tilaa niin meressäkin,mulla suunnitelmissa vain lilliä meressä ja snorklailla,retkeillä ehkä ajan kanssa.Onko siellä kameliratsastus mahdollisuutta?Sama täällä,olen hyvin joustava ja tahdikas,tottunut ihmisten joukkoon
(pakko ;-O).Matkustellut itsekseni ja viettänyt lomaani pienessä veneessä uusien ihmisten kanssa,eikä kukaan ole heittänyt -tuuksissaan mereen,eikös se ole jonkunmoinen meriitti?Uusihan ihmeessä tarjouksesi,koska tahansa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.05.2009 - 20:56

Oivoi, kun olisi rahnaa edes tuon verran ylimääräistä, haaveeksi jää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 22:30

Voi herranen aika. Mulla kyllä kiinnostaisi, mutta vähän myöhemmin kuin lokakuussa. Monessa maassa olen käynyt , mutta Egyptissä en ole vielä käynyt. Täytyy palata sitten kesän jälkeen uudelleen asiaan, mikä sitten lieneekään elämisen suunta ja tila.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2009 - 15:00

Olen käynyt Sharmissa puoltoista vuotta sitten ja Egyptiin haluan kyllä uudelleen, mutta Luxoriin ja menee ensi vuoden puolelle....