Eikö Salkkareissa Paula jää Äitiys lomalle jo jos oikeassa elämässä odottaa lasta?koska vatsa on jo niin iso että H-alkaa koittaa

Mutta jos hän ei olekkaan oikeesti raskaana? tiedättekö onko? oletteko kuulleet misään juttuja tästä Paulaa näyttelevästä henkilöstä?

Avainsanat: onko paula oikeesti raskaana siis oikeassa elämässä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.05.2009 - 17:44

En seuraa salkkareita,mutta kai hän raskaana on,kun muut kerran tietävät.

Kysyjän kommentti

Kiitos Gristalli sinulle Parhaasta vastauksesta. minä myös luulen että ei kyllä ole oikeesti raskaana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 26.05.2009 - 11:02

Kyllä minun muistaakseni se näyttelijä ihan oikeasti paksuna on. Tosin sittenhän hän lähtee piakkoin äityislomalle, saas nähdä miten kirjoiteteaan hetkeksi ulos sarjasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.05.2009 - 11:07

Tiedä häntä. Kun oikein tarkkaan katsoo, niin joskus on näkyvinään selvä raja maskista. Ja joskus on ihmeen mallinen ollakseen raskaana. Kohta näemme, tai paremminkin luemme lehdistä. Iäkäs äiti taitaa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 11:09

Voihan olla, että haluaa tauolle koko sarjasta. Eihän se nyt voi niin ihmeellistä olla, ettei jaksa pelehtiä Salkkareissa. Itse en jaksa katsoa koko sarjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 11:21

Mulla on varmaan tullut iso tauko salkkareiden seuraamiseen, kun en edes tiennyt Paulan olevan raskaana!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 11:22

en kans osaa sanoa et onko hän oikeasti raskaana, mutta varmaankin jotain muutoksia tulee taas syksyllä salkareihinkin, niinkuin joka sarjaan aina kesän jälkeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.05.2009 - 11:40

En seuraa sarjaa, joten ei mitään tietoa kuka on vale- ja kuka oikeasti raskaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 14:09

Saisi jäädä pitkälle äitiyslomalle koko farssi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 14:11

Eikös salkkarit jää kesätauollekin ensi viikon maanantaina..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 16:47

En nyt ole ihan sata varma,mutta muistaakseni tämä Paula ei ole oikeasti raskaana.Se joka esitti Veeraa oli raskaana ja jäikin pois sarjasta..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 19:10

Tyyny putoaa ajallaan ja tarvittava vauva löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 11:32

ei odota