Kuinka moni teistä lukee Positiivareiden Ajatusten Aamiaista ?

Minulle se tulee sähköisesti joka arkipäivä. Siinä on kannustavia ohjeita arkipäivään ja oman elämänsä suunnitteluun. Lisäksi lasten tokaisut ovat hauskaa luettavaa. Suosittelen.

Avainsanat: positiivarit ajatusten aamiainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2009 - 02:13

Kyllä tulee ja olen lukenut niitä jo useamman vuodenajan. Varsinkin yrittäjille siellä on hyödyllistä tietoa suhtautumisesta asiakkaisiin. Tiedän henkilön joka on sen aikoinaan perustanut ja hän itse on toiminut myös neuvonantajana uusille yrittäjille monessa asiassa. Cisco Oy on käyttänyt positiivareiden ajatusmaailmaa koulutusohjelmien laadinnassa ja yksi tärkeä perusta on sille, että uusien asioiden oppiminen tehdään huumorin avulla. Olen kuunnellut päivän esitelmiä markkinataloudesta ( kuivaa kuin saharan erämaa ), mutta heidän kouluttajansa tuovat sen niin hyvin esille, että niiden aikana ei kukaan nuku. Päinvastoin he janoavat aina vaan uusia kertomuksia tosi elämästä huumorilla höystettynä. Suosittelen tutustumista!

Elämämme on sitä, miksi ajatuksemme sen tekevät. Positiiviset ajatukset synnyttävät positiivisia asenteita.

Kysyjän kommentti

Olemme samoilla linjoilla...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.05.2009 - 10:17

olen positiivisten sivuilla useinkin käynyt, mutta tuollaista palvelua ei minulla ole..ois kyllä hauska lukea noita aamiasjuttuja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 10:17

On se meilinä tullut,mutta jossain vaihessa kypsyin ja lopetin listautumisen,ehkä en saanut siitä mitään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.05.2009 - 10:24

Olen käynyt positiivareissa vain muuten lueskelemassa niitä juttuja ja lähettämässä e-kortteja. Itselleni ei tule aamuisin niitä viestejä, enkä haluakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 10:28

En ollut olenkaan tietoinen tästä jutusta,kävin siellä äsken ja uskon käyväni siellä vastakin,kiitos vinkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.05.2009 - 11:02

Kyllä sitä tulee luettua paljonkin ja hyödynnän muutenkin Positiivareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 11:20

Joka aamuhan se aamiainen sieltä sähköpostiin tulee ja yleensä aina myös luen sen. Ihan mukava piristys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 17:50

Ei tule,enkä lue.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 19:14

Luen lainauksia lehdestä.