Näin ne huhut syntyy...kuulin Portugalissa ... monellekko kerkesit kertoa 'uutisen'

eilen meille kerrottiin 'uutista' totena (muutoksen vuosilukua ei tosin mainittu), asia ei ilmeisesti ole niin maailmoja mullistava, että kukaan olisi lähtenyt selvittämään sen todenperäisyyttä ... uutisointia 7-tyyliin -

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/14272

Avainsanat: helsinki-vantaa lentoasema

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.05.2009 - 10:16

Eikös aikanaan markkinoinnissa kerrottu,että esim.negatiivinen palvelu/palaute jossain poiki potenssiin 5 tuloksen,mutta ky.uutista en ole vielä' kertonut kenellekään,pähkäilin vain ittekseni,eli onko se TOTTA?Mutta lentoasema on lentoasema ja lentokenttä on lentokenttä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.05.2009 - 10:21

Oli niin mitätön "uutinen", että minun tietolaarissani sille ei ole sijaa. Tässä se nähdään, että ei pidä uskoa kaikkea mitä totena kerrotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 10:22

ai et tämä olikin joku huhu, noh ihan sama se sitten mikä lie portti .. kuhan pääsee lentään ja koneet lähteen ajoissa ja pysyy vieläpä ilmassakin sen ajan minkä pitääkin...mutta oli kyllä uskottava juttu...mikähän tuossa huhussa ois pointtina..ihmettelee.. taas ihan pihalla, kuin lumiukko.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 10:25

Onhan siellä Portugalissa saattanut lomailla joku "hölösuu", joka on kertonut "salaista" tietoa ohi virallisen tiedottamisen. Näitähän on ollut. Jääkäämme jännittyneinä odottamaan.
Minä odotan vuotta 2014, jolloin uusi kehärata avataan. Aion silloin asua Hiekkaharjussa, josta pääsen sitten junalla suoraan lentoasemalle. Ai ai sitä menoa kun mummo lentää !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 10:38

KLIA etsin aikoinaan google-earthista Kuala Lumpurin lentoasemaa. Näkyi olevan Sepangin moottoriradan vieressä ja molemmat on avattu samana vuonna.
www.klia.com.my/

Sieltä lähtiessä kävi mielessä että meille sopisi HVIA nimeksi Seutulalle.

Tässä on väärä vuosiluku: Finavia hyödyntää ajankohdan ja saneeraa samalla vuonna 1969 rakennetun nykyisen terminaalin. Tilat valmistuvat maaliskuussa 2010.
Kyllä sitä rakennettin jo 1968, sillä luotan rakennuspäällikön allekirjoittamaan työtodistukseeni.

Lähteet:
www.helsinki-vantaa.fi/muuto...vuosi-2009

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.05.2009 - 11:06

Ei olekkaan välttämättä totta vaan vain joku huhu siis tuo juttu.,
Harmi, olisin niin toivonut nimen muutosta,

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.05.2009 - 11:10

Aivan sama mikä on nimeltään. Kunhan vain pysyy toiminnassa. Eipä ole tapana ensimmäisenä asioista huudella, joten ihan omassa päässä pidin tämänkin asian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 13:58

Jätin vastaamatta koska itsestään selvissä asioissa ei kannata aina alkaa rähisemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 17:52

No,huhuihin menee aika helposti itsekin mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2009 - 02:25

Vastattu jo kerran alkuperäiseen kysymykseen:

Näin kertomus muuttaa matkalla muotoaan, mikä on sinänsä useaan otteeseen eri tilanteissa todettu, niin työpaikoilla, arkielämässä ja koulustustilanteissa testattua tietoa.

Hyvä ylitarkka! Tarkkaa työtä!