Surkein kirja(myös keskenjätetyt)mitä olet lukenut?

Niin,mikä on teidän surkein kirjanne mitä olette lukeneet?Mulla on joku siskoni on vampyyri-kirja,eikä napannut.Jotain rakkaushömppää lisättynä vampyyrit.

Avainsanat: surkein kirja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.05.2009 - 21:14

Sain lapsena käsiini John Lennonin kirjan "Hispanialainen jakovainaa", enkä päässyt juoneen sisälle vaikka kuinka yritin ymmärtää.
Mahtoi olla aikanaan kuumaa kamaa, mutta lapselle se meni yli hilseen.
Mahtoi olla pilvessä kirjoitettu ja piirretty?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.05.2009 - 18:23

Niitä on todella monta. Viimeksi jätin kesken Uosukaisen Liehuvan liekinvarren.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.05.2009 - 18:34

Luen kaikki kirjat mitkä saan, lainaan tai ostan. Nyt on vähän vaikeuksia tuon Sofi Oksasen Puhdistus-nimisen kirjan kanssa. On niin piiiiiitkäpiiiiimäistä, että edistyy tosi hitaasti sen lukeminen. Se on ollut minulla työn alla kohta vuoden, mutta ei vaan edisty kuin pari kolme sivua kerrallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.05.2009 - 19:09

Kyllä se tämä Arto Paasilinnan Rietas rukousmylly on joka ei tule luetuksi sitten millään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.05.2009 - 19:32

En enää muista nimeä mutta jokin rakkautta ja piip se oli.
Surkea, ei jaksanut loppuun edes lukea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 19:37

Oiskahan ollut The Bible.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 19:58

joku Hiltu ja ragnar ja akvaariorakkautta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 20:11

Ana Veloso:Kun kahvi kukkii...mun oli pakko lukea se loppuun,kun se oli niin tylsä,nyt pitäis toimittaa eteenpäin,otin sen luettavaksi,.on muuten BookCrossing.com-kirja,mutta tyhmä ja tylsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 20:54

oiskos ollut jokin päätalon en nyt muista varmaksi,mutta ne kirjat olivat niin pitkäpiimäsiä, että loppui kirja ennen kuin alkoikaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 21:16

Muistaakseni sellainen kuin "panttivanki" joka löytyi vanhempien mökin kirjahyllystä.
Tosin luin sen alusta loppuun ehkä noin viisi vuotta myöhemmin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 22:19

Oisko sen kirjan nimi ollut säädyllinen avioliitto,ei vain avautunut,oli pakko jättää kesken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.05.2009 - 22:33

Koulukirjat on tylsiä! Myös Goosebumps-sarjan kirjoja en jaksa enää lukea, ne on kaikki niin samanlaisia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 00:00

nimee en varmuudella enää muista, oliskohan ollut 'Turmiolan Tommi' tai jotain sinne päin, voitin kirjan koulun raittius kilpa kirjoituksessa, sitkeästi yritin mutten varmaan koskaan päässyt loppuun asti ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 00:33

En onneksi muista koko kirjan nimeä, ristin sen toukokuun alussa "lintukirjaksi" kun mustavalkoisessa kannessa oli linnun kuva. Kaverilla oli mukana se reissussa ja meiltä molemmilta jäi lukematta se, koska se kirja oli todella tylsä. Se kertoi naisesta joka työskenteli vakuutusyhtiössä ja hänen sisarensa kuoli... (luettu kirjan takaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 00:59

Ei oletullut vielä vastaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 02:06

Kjell Westö: Missä kuljimme kerran

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 10:18

Kovin surkeita ei ol evastaan tullut. Viime viikon matkalla oli lukemisena pokkari eli maeve Binchy: Eldflugornas sommar. Jätin sen kesken, ei ollut kovin mielenkiintoinen (jätin kirjan hotellihuoneeseen). Binchyn kirjat tosin monet ovat sellaisia että tarina kehittyy hitaasti, näin saattoi olla nytkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 10:39

Narnian tarinat lasten/nuorten versiona. Olen lukenut sitä kohta kaksi vuotta enkä ole vieläkään puolivälissä=)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 13:16

Pessi ja Illusia. Lapselle sitä "iltasatuna" luin eikä tykätty kumpikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 18:08

Niitä on niin monta,mutta Jari Tervo on ykkönen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 18:20

Harlekiinit ja vastaavat romanttiset mekkoseikkailut. Monta olen avannut, taistellut hammasta purren pari ensimmäistä lukua ja sitten ne ovat selättäneet minut aivottomuudellaan.