Sig siis löydettiin.

www.iltalehti.fi/uutiset/200...3_uu.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.05.2009 - 20:33

Olen aika katkera eräälle lehdelle joka tämän oikeastaan aiheutti.
SIG-yhtyeen musiikki merkitsi minulle erittäin paljon varsinkin nuorempana,
laatikossa on vieläkin seitsemän kasettia joista kolme on tuplaa sekä yksi soolo.

Lähteet:
www.sigpop.net/uutiset/uutiset.htm

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 25.05.2009 - 16:32

No niin. Nyt sitten hänen perheensä ja ystävänsä ja faninsa saivat vastauksensa. Niin myös minä.
Voimia kaikille joita tämä uutinen koskettaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 16:35

Luit ajatukseni.
Kuulin tuon saman juuri äsken.

Surullista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 16:38

Kuulin vasta nyt-surullista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.05.2009 - 16:44

Voi ei. Kuulin vasta nyt itsekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 16:44

Lapsipornosta syytetty katosi....

www.lime24.fi/uutinen.asp?ca...p;id=15084

Jokohan nyt syytteet raukesi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 16:50

osan ottoni perheelle, mutta on nyt ainakin varmaa, kuin epävarmaa....voimia sinne perheelle ja jaksamisia..toivon hiljaa mielessäin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.05.2009 - 16:50

Hyvä että löytyi. Omaisten ei tarvitse enää elää epätietoudessa. Toivottavasti jaksavat tämän surullisen asian kanssa eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 17:14

Rauha hänen muistolleen. Parempi omaisille ja perheelle että asia selvisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 17:52

Surullinen juttu.-,- Otsikko antoi liikaa toiveita mulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 17:59

aina hyvä kun totuus (vaikka ikäväkin) selviää, loppuvat joutavanpäiväiset spekuloinnit ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 18:22

Jäljelle jäi paljon kysymyksiä, omaisilta, työtovereilta, faneilta, ystäviltä ja tuttavilta. Miten näin pääsi käymään. Syytöksiä ja syyttelyjä. Tehtyä ei kuitenkaan saada tekemättömäksi. Osanottoni omaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.05.2009 - 19:33

Oivoi, olisin kovasti toivonut inkisen löytyvän elossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 20:34

Parempi näin,läheisille ja omaisille.Rauha hänen sielulleen.Toivottavasti poislähtö oli rauhallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 21:01

Surullista että näin käy :((

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 22:35

Tässä ajojahdin tulos,voimia hänen perheelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 09:35

Lopputulos oli arvattavissa, hyvä että löytyi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 10:24

Hyvä että löytyi. mutta silti surullinen juttu. melkein sen jo arvasin että kuolleena kyllä löytyy ja niinhän siinä sit oli käynyt.