haluaisitko tehdä miekan mutta et tiedä miten?? ohjeet sisällä

ota paksu metalli-putki liiskaa se melkein kokonaan jätä kahva. tee ahjo vaikka grillistä ja pistä se tulikuumaksi huom.pallogrilli. sitten kun se on kuuma ota ja tao sitä noin 3 sitten kylmään veteen ja sama juttu viidesti.
huom. jos haluu tehä paremman niin tao lisäää mä taoin noin.2tuntia

terää ei voi teroittaa mutta kun sen maalaa sen voi pistää vaikka seinälle tulee muute hieno :)

Lisätty: 25.05.2009 - 20:33

runotytöllä vastaus: se 3 siinä tarkottaa kolme kertaa ja kyllä olen tehnyt itse

Avainsanat: miekka. teko. miten.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.05.2009 - 16:46

En kyllä tekis. Voisin ottaa vastaa jos joku lahjaks antaa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.05.2009 - 15:26

Tao sitä noin 3....?Puuttuko tosta jotain? Ö,Ö Anteeksientajua.com

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 15:48

Mulla metalli opista 9+ koulussa kyllä osaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 15:50

en haluaisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 16:41

Teko-ohjeet kuulostavat vaarallisilta jos ne ovat lapsen käsissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 16:57

oletko itse tehnyt , no varmaankin olet... vastaan itse, kun olet noin hienot ja seikkaperäiset ohjeetkin laittanut, kiitos paljon ohjeista.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 18:41

Onhan miekkailu hieno harrastus. En vain tunne ketään, kuka harrastaisi sitä tai edes missä sitä voisi harrastaa. Helsingin yliopistolla on ainakin ollut miekkailukursseja, en tiedä onko sielläkään enää. Ehkä kyse onkin tällaisesta miekasta. Ovat varmaan kalliita kaupasta ostettuna. Hyvä, että joku haluaa tehdä itse, eikä ostaa valmiina. Käsityö kunniaan !

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.05.2009 - 19:39

En taida jaksaa ruveta miekkoja tekemään, eikä taida mielenkiintoakaan olla tarpeeksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 01:35

Ääh... En tarvii. Kaverin yx tuttu tekee siistejä miekkoja. Voin ostaa siltä millasen vaan jos haluan. Se osaa tehdä kirveitäkin yms. keskiaikaisia aseita.