Onkohan Idaa sattunut miten pahasti?

ihan huolestuttaa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 25.05.2009 - 15:17

Lämmin kiitos huolenpidosta. Hengissä ollaan ja koirakin taitaa olla kunnossa, tosin on pysynyt ja tiukasti omalla paikallaan tänään. Hieman on noloissaankin kun tiesi olleensa ihan väärässä paikassa makoilemassa illalla. Oikeanpuolen polvi, ranne ja kyynärpää ovat edelleen kipeät ja mustelmat taitaa nousta. Mutta jonkinlainen revähdys tuolla rintakehässä ja selässä kävi. No tälläinen 70 kilon keijukainen kun vessaan ja kiireellä -vauhdilla ilmalehtoon lähtee ja rojahtaa kivilattialle, niin ei ole ihme jos jossakin joku pettää. Kyllä meinasin illalla että siihen jään kun työnsi tuolta rintakehästä ilmat pihalle. Mutta jo hymyilyttää, että kaikkia sitä omassa kodissa voi tapahtuakkin.
No mitä tästä opimme: kannattaa tarkkaan syyvätä missä lemmikki milloinkin loikoilee!

Kysyjän kommentti

Toivottavasti koirasikin on toipunut järkytyksestä,yhtä hyvin kuin sinäkin ida...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.05.2009 - 15:01

Siis mitä onko idalle tapahtunut jotain? kertokaa mitä on käynyt?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 15:18

Onko kyse jostain onnettomuudesta? On tietysti yksityisasia... mutta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 16:44

Omassa kodissahan ne suurimmat onnettomuudet käyvät.Hyvä,että selvisit noinkin vähin vammoin,mutta paikat ovat varmaan kovin kipeänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 17:03

toivottavasti pikaisesti paranet, mutta älä pidä kauaa niitä kipuja vaan kipaseppas näyttää läkärille, no toivottavasti ei kuitenkaan ois vakavampaa loukkaantumista sattunut...paranemisiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 18:35

Idalla kannattaisi olla kotona sellainen pistorasiaan laitettava yövalo, niin näkisieuraavan kerran, missä tuo "koiranretkule" makailee. Pimeässä voi sattua muutenkin ihan mitä vain. Naapurini ryntäsi vessaan, ja häneltä murtui lonkka kaksi kuukautta sitten. Nyt jo vähän kävelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.05.2009 - 19:40

Ikävä homma, paranemisia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 20:10

Yritä nyt lepäillä ja parane pian. Vahingoille ei voi mitään, eikä koiraparkasikaan voinut aavistaa mitä voi tapahtua siinä hänen makoillessaan tielläsi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 21:03

Voi ei, paranemista sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 21:59

Aikoinaan eräs tuttuni luuli uudessa talossaan menevänsä vessaan ja menikin kellariin betoniportaita useammalla voltilla.
Meinasi mennä henki. Sai pitää kaulatukea kauan.
Paranemisia sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2009 - 21:13

Pikaisia paranemisia! ^^