Kuinka musikaalinen olet ? Oletko esim. laulanut kuorossa? KATSO UUTINEN: www.napsu.fi/uutislinkit.php...d=12442340

Olen koko "pienen" ikäni laulanut kuorossa, viimeksi vielä vuosi sitten. Nyt ei ole sopivaa kuoroa, johon voisin liittyä, sillä vaihdan paikkakuntaa tiuhaan tahtiin.

Avainsanat: musikaalisuus kuoro laulaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.05.2009 - 23:44

Kyllä on tullut laulettua kuorossa ja yksin ja musikaaleissa joskus aikanaan, mutta nyt vain pikkuisen karaokessa tullut kiusattua ihmisiä!!!!!!

Kysyjän kommentti

Kiusaa vaan edelleen siellä karaokessa kaikkia, se on ihan hupaisa harrastus !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.05.2009 - 15:13

Olen laulanut vain koulun kuorossa joskus muinoin. Osasin laulaa (en osaa enää) hyvin, mutta musiikin teosta tai soittamisesta en ymmärrä mitään. Veljeni oli myös hyvä laulamaan. Hän oli aikoinaan monta vuotta Cantores Minoreksessa. Ei meillä kukaan huonosti laulanut. Äitini ja sisarenikin osasivat sen taidon. Mutta ei meillä suvussa mitään musikaalisuutta muuten ole ilmennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 15:22

No eipä ihme etten ole kovin sosiallinen,musataidot eivät ole tod.huipussaan.Laulaminen ei kiinnosta sitten pätkääkään,heti viiden sekunnin päästä tulee jano.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 15:51

en ole musikaalinen.. en osaa yhtään laulaa. Soitin joskus pianoa mut en ole siinäkään hyvä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 16:32

Musikaalisuus on kyllä sana joka kuvaa minua hyvin :)
Laulan kuorossa, suunnilleen koko ala-asteiän lauloin seurakunnan lapsikuorossa ja nyt paikallisessa nuorisokuorossa.
Soitankin vaikka mitä, yhdeksänvuotiaana aloitin pianonsoiton kansalaisopistossa ja vuoden soitettuani hain musiikkiopistoon soittamaan harmonikkaa, ja sillä tiellä ollaan vieläkin.
Itsenäisesti olen soittanut kitaraa viime syksystä, sekä myös mm. ukulelea, bassoa, huuliharppua, didgeridoota...
Vielä ei ainakaan ole tullut yhtään soitinta vastaan josta en olisi saanut ääntä kuulumaan! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 16:34

koulussa,miinus 5 nuotin vierestä,siihen aikaa paras oli 10.vähemmän olisivat antaneet ,muutta siinä oli raja.5

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 16:46

Olen musikaalisesti lahjaton.Jollain konstilla sain kuitenkin musiikista seiskan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.05.2009 - 16:48

Pianoa olen soittanut kohta 10 vuotta, joten olenhan minä. Numero todistuksessa 10.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 17:20

kuorossa olin muutaman vuoden ja isäni , sekä äitini puolelta ollaan musikaalisia, sisarukseni ovat musikaalisia ja pikkuveljellä on oma bändikin myös häenen pojallaan ja hänen tyttärensä on nyt musiikkilukiossa 10 musiikki, sekä sisarusteni lapset ja minun lapset ja lastenlapset ovat musikaalisia, jotenkin tuokin menee suvussa eli perintölahjana, ikään kuin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 17:40

Osaan useimpien "biisien" (virret, vanhat iskelmät, kansan- ja maakuntalaulut jne.) sanat... "vedän" ne kuulemma kaikki samalla nuotilla. Miten niin muka, mikä on nuotti?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.05.2009 - 19:41

No enpä ole kyllä juurikaan musikaalinen, jollei karaoken laulamista lasketa :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 21:13

Jonkin verran musikaallisuutta löytyy, mutta lauluääntä ei pätkääkään.
Mieluummin kunnon festarit ja kunnon muusikot, niitä on ilo kuunnella - ja joskus katsellakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 01:25

en soita , en laula (yleisön pyynnöstä), käytän kaiken musiikille liikenevän ajan kuunteluun ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 01:37

Hoilotin minä penskana koulun kuorossa paremman numeron toivossa. En muista onnistuiko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 09:29

Olen soittanut pianoa, lauluääneni ei ole kympin luokkaa kuitenkaan, vaan kahdeksikko taisi olla laulussa.