Miksi täällä on niin hiljaista tänään? missä kaikki ovat? SIIS NAPSULAISET OLETTEKO TÄÄLLÄ?

Avainsanat: napsulaiset missÄ olette

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 25.05.2009 - 13:25

Minä olen ainakin tänään viettänyt kovasti aikaa ulkona ja takapihalla kukkien parissa..On sen verran mahtava ilma nimittäin!

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA. ihan totta puhut ei kukaan jaksa olla kokoajan täällä koneella kun ulkona on kesällä hyvät ilmat ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.05.2009 - 12:48

Just lapsi herää ja lähdetään ulos leikkimään,
ulos kun on kiva ulkoiluilma, niin kai monella muullakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 12:51

Ai, mua ei lasketakaan napsulaiseks??, vitsi, vitsi...
Vapaapäivää vietän tänään, joten jkv pystyy täs napsuttelee, pihal pitäis käydä kans kun ilma on kuin morsian:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.05.2009 - 12:57

Täällä vielä olen, mutta ihan kohta lähden ulos. On niin kaunis ilma ulkoiluun. Siellä ne varmaan on kaikki muutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 13:03

Minä se vain täällä yöpaidassani lorvin sisällä. Ei ole kiire minnekään...
Napsuttelen tässä välillä, kirjoittelen sähköposteja, soitan puheluja sinne ja tänne, selailen joitakin kiinnostavia sivuja. Sain varattua ajan lääkärille. Soitin äidille, ja tyttärelleni töihin. Kirjoitin pitkän sähköpostikirjeen eläkkeelle jäävälle työtoverilleni. Kaikki tämä ilma kiirettä. Elämä on parasta aikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 13:11

kaikenlaisia kiireitä on,pitäs vielä lähteä tuonne kylille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 13:55

Ei aina jaksa olla mitenkään 24/7 tuntia täällä,muutenkin olo ihan kun joku olis kumauttanut kongilla päähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 14:59

Näin kaunis ilma ei ennätä varmaan napsuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.05.2009 - 15:23

Tallessa ollaan, tosin olen olosuhteiden pakosta ottanut tämän päivän enemmänkin levon kannalta. Pakolliset viraapelityöni tein ja kävin kaupungilla. Huilii taidan lähteä taas tästä. Mutta illemmalla taas olen äänessä. (Ilmoitan näin julkisesti, että osaatte varoa, heh.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 15:52

mä ainakin olin pihalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 16:49

Olen ollut ostoksilla ja sitten vietän paljon aikaa www.PoinShop.fi:ssä,käyn sielä bloggaamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.05.2009 - 16:51

Täällä olen, mutta kysymyksen kellonaikaan olin koulussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 17:24

nyt taas oli hyvä ruoka parempi mieli tapahtuma, mutta kohta takaisin pihalle, on niin ihana kesäinen kelikin, joten siellä pitää olla, nyt kun voi keskiviikkona täällä luvattiin taas sadetta ja sitten tehdään sisähommii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 20:17

Tänne on tullut kesä,ilma kuin juhannusjuhlilla.Tää on ollut ihan pihalla koko päivän,torilla hakemassa siemenperunoita ja vihanneksia sekä ns.parvekekukkia.Illansuussa lähdin vielä pistämään perunoita maahan.Siikliä ja muutaman oikein itäneen potun,jotka löytyi vihanneslaatikon pohjalta,mutta nyt ovat maan uumenissa.
NIin mahtava sää että on synti olla sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 22:03

Tulin juuri hommista.
Lopetin tänään vähän aikaisemmin, kun kolotti niin paikkoja.
Huomenna onkin sitten aikaisempi herätys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 01:41

Kaunis kesäpäivä oli. Ei innosta keskellä päivää koneella istuskella.