Karhu pyrki hampurilaiselle Imatralla

Oliko napsulaiset asialla?

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=1689629

Avainsanat: mäkkäri imatra

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.05.2009 - 08:50

Nälkä se karhunkin saa liikkeelle.

Kysyjän kommentti

City-karhuja, olisko tuo päivän muotisana? 1987 näin tälläisen paikan Imatralla;
http://www.napsu.fi/matkailu/matkakuvat/1180/09-06-01--08-33-27--Imatra

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.05.2009 - 07:57

Se on karhunkin ruokavalio muuttumassa huonompaan suuntaan jos hampurilaiselle mielii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 08:44

oispas nyt henkilö kunta antanut nallelle jotain herkkua, noh vitsi vitsi, mutta täälläkin tai ei nyt ihan meitin pihas 10 km päässä oli 90 luvulla citynalle hän oli käynyt kartanon mansikkoita syömäs, ja mikä lie , eikös ollut posti mielekästä, kun oli silppunut postilaatikonkin..pitkälle nalle ehti päivän mittää kulkemaan, kun illalla jo oli rymättätylässä , hakikohan jonkun mökiltä peti paikkaa , kun sielä jo nähtiin, mutta en muista mihin päättyi nallen retki...ne ovat niin suloisia, mutta miksi alkais housut tutisee jos sellainen köntystelis vastaan, esim.marjametsässä..,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 10:15

aatelkaas nyt kun ne pääsetvät roskaruuan makuun ja kohta meillä mellastaa sellaset kolmen tonnia painavat köntykset snakarien kulmillla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 10:22

Tuli ensin mieleen Tero Karhu, jalkapalloilija.
No eläin varmaan haistoi roskiksessa ja ympäristössä olevat ruuantähteet,
ilmaista lounasta tavoitteli ja huomasi taas kerran ettei sellaista olekaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 10:25

tosi kiva..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 10:37

Karhu varmaankin haistoi sen makean sinapin, mitä nakkikioskeilla käytetään. Eihän hampurilainenkaan maistuisi juuri millekään ilman majoneesia, ketsuppia ja sinappia. Kokeilkaapa vaikka !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.05.2009 - 10:47

Ettäkö Napsulaiset asialla. Ajatteletko, että kenties usutettiin karhu sinne kioskin kulmille. Ei nyt sentään. Osaa se ruoan perässä juosta itsekin. Ei sen karhun tarvitse kuin kerran saada sapuskaa ihmisten asuinalueelta, kun alkaakin olla jokapäiväinen vieras samassa paikassa. Kohta niitä mellastaa täällä yhtä paljon kuin Kanadassakin, jossa ovat leirintäalueiden riesana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 11:16

En haluaisi olla paikalla,kun karhu saapuu hampurilaiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.05.2009 - 13:27

Voisi olla aikamoista jos karhu ilmestyisi hampparille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.05.2009 - 16:50

Varmaa ollu hurjat oltavat silminnäkijöillä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 16:56

Kurjaa kun karhulta viedään elintilat ja sitten ne pyrkii ihmisten läheisyyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 21:11

se oli varmaan se city-karhu. Roskaruokaan mieltynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 11:20

Aika hassu juttu jos Karhunkin alkaa mieli tehdä hampurilaista. Jos kiinostaa minkä makuista se vois olla.Mutta kyllä minä häipyisin siinä vaiheessa pois sieltä kun karhu sinne eksyis samaan aikaan. HA HA HAA aika hauska juttu.