Oletteko huomanneet ketkä puuttuvat?

Ei kai noiden poikien riita noin kärjistynyt, ettei nyt sitten kukaan ole mukana? Toivottavasti niin ei ole käynyt ja tämä on vain tilapäistä hiljaiseloa heidän puoleltaan.

Lisätty: 24.05.2009 - 22:47

Sulkkikselle annamme aina - anteeksi.

Lisätty: 25.05.2009 - 10:52

No niin huomenta. Onhan ne pojat vielä tallella, erittäin hyvä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.05.2009 - 22:40

niin toivon minäkin..et pojat palajais joukkoomme.....

Kysyjän kommentti

Kiitos. Pojat, miksi kiusaatte ja tuotatte vain.. iloa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2009 - 22:43

Täh?Mitä on tapahtunut?Olen koko viikonlopun ollut poissa koneelta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 22:43

No minä ainakin olen mukana minkä ehdin, mutta antakaa anteeksi, jos en ole kovinkaan paljoa tällä viikolla , sillä muuto hommat on menossa ja pitää pakata ja siivota ,ettei mene lisämaksuja tästä luukusta.
Ja sitten pitää tehdä myöskin hommia, jotta saamme uuden yökerhon Playa Del Inglesiin nimeltä HELSINKI joten pistäkää mieleenne, tulen olemaan siellä jonkinlaisena "paparatsina" jos luoja suo!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 22:52

Jos kuka muistaa (varmaan monikin), niin ainakin terhi puuttuu (ei oo kirjuutellunna tänne Napsuun aikoihin), ikävä juttu, hänkin niin pirtsakkana vastaili ja kysyi mukavii kyssäreit, ikääääväää ooon häntäkin ........mie nyt sit ihka ulkona näitten viimeaikasten juttujen kans, vaik niit Napsus nähnykkii, joihin en ees ole halunnu kommentoia, enkä edelleenkään, enkä omalta osaltani halua lietsoa tulta lisää.......

Kuka haluais mennä kyläileen sellaseen paikkaan, missä riidellään?, mie en ainakaan, eikä se houkuta uusiikaa napsulaisii liitymää, näit pitäis meitin miettii, jottei Napsu lopu?? Tät mielt täl hetkel, ku mitä seuraillu nuit juttui.... rakastakaamme toisiamme, eikös jookos?

Pojist en tiiä, mut toivotaan et sopivatten asiat (keit sitt olivattenkii), täytyyhän heitin ymmärtää, et tääl on paljon mukavii napsulaisii, jos ei yhest jostain syyst ny sit tykkää, niin ei sitä koko jutskaa kannata romukomppaa heittää........:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 23:19

Voi kamala, miten noita vois muistaa, kun meittii on niin paljon kumminkin. No alotetaan Jostakin, Terhi nyt ekana tuli mieleen, Coconut, Lennu, Valperi, ja varmasti monia muitakin. Mulla tää nimimuisti on niin huono, etten vaan muista. Ja hei, ottakaa se huomioon, että nyt on anonyymejä vähän. Siksikin hiljeni Napsu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.05.2009 - 00:02

On se kyllä surullista jos ihmiset eivät enää nettisivuillakaan voi enää olla kun niin pahoja riitoja, erimielisyyksiä.
Minusta ainakin erimielisyys on rikkautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 02:31

Paikalla ollaan satunnaisesti.Mihis sitä kotoaa lähtis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 04:52

Kotona ollaan ja moni on sinne kans kuollu. On kyllä oikeasti ollut yksi tietojärjestelmän suunnittelu projekti menossa yhteen yritykseen ja se on vienyt aikaa aika paljon. Nytkin teen sitä ja toisella silmällä voi vastailla, kun kone tekee jotain muita laskelmia. Kun on useampia prosessoreita koneessa, niin moniajo ympäristö on sitten aivan todellista. Yhdellä prosessorilla voi laittaa laskelmia laskentaan ja toisella vaikka tehdä dokumentteja ja seikkailla netissä yms.

Niin porukkaa on lähtenyt pois ja olen saanut heiltä aika paljon viestejä siitä mikä täällä on tilanne ollut tietämättäni joittenkin taholta jo pidemmän aikaa. Napsun ylläpito on kyllä tietoinen siitä ja ollaan puhuttu heidän kanssaan aika paljon tilanteesta ja valvonnasta täällä. Muutamat ovat olleet seurannassa jo pidemmän ajan tietämättöminä siitä, että heidän käytöstään täällä tarkaillaan jatkuvasti. En puhu nyt itsestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 05:33

Hyvää huomenta napsukaiset. ( Sinne meni kuin Markus-sedän terveiset.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 07:29

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 08:51

Tässä keväällä on muita töitä ei kerkeä olla koneella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 09:06

Jos vaikka kummatkin on laitettu jäähylle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 10:47

Olen luullakseni ollut sekä riitojen että "tarkkailun" ulkopuolella, joten en ole huomannut mitään erikoista. Jos tälle palstalle tullaan riidankylväjäksi, niin sitten on aika ikävästä persoonallisuushäiriöstä kysymys. Tohtorille, mars mars ! Lääkkeet auttaa ahdistukseen, pääsee pahimman yli. Täältä on turha syntipukkeja omaan ahdistukseena etsiä. Näin on ! Liru laru loru moni turha poru ratki riidaksi muuttuu...höpö höpö höpö, se on ihan löpö, joka leikistä suuttuu !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 11:06

En ollut asiaan kiinnittänyt mitään huomioita.
Itselläkin voi mennä monta päivää ettei tule napsuiltua ja varsinkin nyt kun jäin kesälomalle voi olla hiljaisempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 11:12

kas se juoksuaika taas,
enemmän rannoilla luuhaan kuin napsuttelemaan kerkiän,
silloin tällöin piipahdan täälläkin, ei varmaankaan joka päivä, enemmänkin sitten auringonlaskun jälkeen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 12:13

kyllä taas jälleen täällä. viikonloppuna en paljoa koneelle päässyt lapset valtas koneen. en nyt sit tiedä miten kesälomilla miten lasten kanssa tänne koneelle pääsee että ne ei itse ole koko ajan tässä koneella. täyttyy välillä huomautta jos sit auttas. kesällä tahtoo kyllä olla muitakin menoja milloin minnekin mutta sit kun lastenkesäloma loppuu elokuussa niin taas minulle jää aikaa enempi olla täällä napsussa. toivottavasti kaikki ymmärrätte että en ole vielä niin suuttunut että heti leikistä lähden täältä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 13:57

En ole kiinnittänyt asiaan mitään huomiota. Luen vain kysymykset, en takerru kirjoittajiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.05.2009 - 16:52

En huomannut, mutta kysymyksestä päätellen täällä on ollu hurjat oltavat?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 17:00

Valperin poissaolon huomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 21:05

En oo muita huomannut kuin Valperin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 22:10

En ole huomannut, kun olen ollut ihan oikeissa töissä aika paljon, joten en ole ehtinyt seuraamaan Napsua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 23:02

Valperihan nimenomaan ilmoitti jäävänsä kesätauolle,mutta muuten pojathan on paikallaan;aina.