Oletko seurannut suomalaispurjehtijan seikkailuja Volvo Ocean Racellä,Ericsson 3 veneellä,aika seikkailu.

Lisätty: 24.05.2009 - 21:19

www.volvooceanrace.org/multi...edia/game/

Avainsanat: volvo ocean race

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.05.2009 - 11:18

Onhan se mahtavaa, että suomalainen on mahtunut huippupurjehtijoiden joukkoon. Olisivat vain vielä suomalaisella veneellä, tulisi mainosta suomen veneteollisuudelle.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2009 - 21:23

en ole tuota seurannut, toivottavasti he pärjäävät sielläkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2009 - 21:28

Eipä ole tullut seurattua. Sen kerran mitä olen noita purjehdusjuttuja katsonut, niin en oikein jaksa käsittää mitä iloa siitä on - hyppiä vuorotellen koko poppoo puolelta toiselle jotta paatti pysyy pystyssä. No tämä oli leikkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 21:47

Satunnaisia kertoja on tullut käytyä racen sivuilla.

Tämän homman onnistuminen sen sijaan tuli seurattua alusta lähtien 2008.
Eivät olleet vielä lähteneet reissuun kun ausseissa huomasin jutun. 2 kuukautta pojilla homma kesti ja mualima oli kierroksessa.
Tosin ransakalainen yksinpurjehtija samoihin aikoihin kiersi purjeveneellä muutaman päivän lyhyemmässä ajassa pallon 57 vrk 13h. Tässä linkki
sports.espn.go.com/sports/ne...id=3205656

Lähteet:
www.earthrace.net/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 22:12

En ole seurannut sen jälkeen kun Harkimo oman seikkailunsa teki. Sitä kuuntelin radiosta joka päivä. On se näin rannalta kuunneltuna ja katsottuna aika tylsää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 09:40

Katsoin joskus miehistöt läpi ja kun en tunne niitä niin hyvin luulien että kaikki ovat ruotsalaisia. Meri ja purjehdus kiinnostavat aina, ehkä merimiehen lapsena kuitenkin hieman isommat alukset ja lähinnä kauppalaivat joissa tuli lapsena oltua pitkiäkin aikoja - ja matkoja. Viikon päästä pitäisi olla Gottbyssä, ahvenanmaalla "purjehtimassa" soutuveneellä tällä kertaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 17:04

En ole seurannut,toivottavasti pärjäävät hyvin.