Kaiken kinastelun keskellä, muistakaa Formulat tänään ja Kimi on iskussa!!!!!!! Eikä Heikkikään kaukana ole ,monta on kierrosta...

Pidämme peukkuja pojille jotka ajaa autolla riskirajalla joko tai ei päästään maaliin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 24.05.2009 - 14:07

Muistetaan formulat vaikkei katotakkaan.. En ole ihan hirvittävä formulafani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2009 - 14:01

Ei täällä mitään kinastella.Meikäläinen on muuten vaan hysterian partaalla,kun sotkin tietokoneeni,enkä saa valokuvia siirrettyä kännykästäni toetokoneelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 14:08

Ei ole maksullisia kanavia, joten en näe kisaa, vaikka mielelläni katsoisin. Taitaa netissäkin maksaa. Täytyykin tutkia asiaa nyt heti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 14:27

meillä ei ole enään maxia jotta näkis ne suorana, mutta illalla ukkokulta ne katsoo ja jos olen sisällä, niin ainakin joudun niitä kuunteleen..joten ei meidän perheestä ne kisat unohdu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 15:42

button voittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 16:11

Nyt olisi kyllä Räikkösen aika iskeä, Harmi että Heikki keskeytti :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2009 - 18:13

Minä heistä piittaa. Minun ajokeistani puuttuu kaksi pyörää ja siksi laji onkin huomattavasti jännittävämpi ja enemmän taitoa vaativampi. Harmi vain että Kallio kaatui liian aikaisin vaihdettujen renkaiden takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 19:19

ohi meni, omat pinnallapysymis harjoitukset veivät voiton
(tulihan sieltä kuulemma se kauan kaivattu palkitopallisijakin, vihdoinkin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 20:41

Jep, urheilussa "kinastelu" on paljon terveellisempää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 21:01

Totta kai kimi voittaaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 22:36

Muistin, ristiäisten jälkeen kattomaan, vaan muutama kymmen kierros jäljellä, mut hyvä, et suomeen kolme pallii, onhan se parempi kuin yks palli, siinähä suomi voitti sit näis palleinluvuis ...., vain kuis tuo ny sitten menikään...:D