Menin johonkin ohjelmaan ja sieltä tuli koneseen virus.Musta neliö keskellä konetta.Miten viruksen voi saada poistettua?

Lisätty: 24.05.2009 - 17:09

Ongelma ratkaistu.Otin kaikki piuhat ja akun hetkeksi pois ja taas kone pelaa.

Avainsanat: virus tietokoneessa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.05.2009 - 10:53

Oletko varma etteivät vaan näytönohjaimen ajurit bugaa?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2009 - 14:25

pitäiskös sun nyt viedä se kone huoltoon ..siellä ne sitten sen siivoovat ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 15:27

Ajat viruksentorjuntaohjelmalla läpi kaikki tiedostot, ensin päivität sen ohjelman ajan tasalle.
Mistähän ohjelmasta olisi tarttunut moinen näytöllesi, yrititkö ladata sitä PC-suitea Sony Eriksson sivuilta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 15:46

mä veisin sen koneen huoltoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 09:12

Viruksen takia ei kannata maksaa huollolle ,kuhn saman voi tehdä kotona.huollossa ajavat kintolevyn tyhjäksi,sen osaa tehdä kotonakin.eikä maksa kuin vähän vaivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2009 - 20:59

Ei kannata itse alkaa ajaa kiintolevya tyhjäksi . kunitse sitä menet ronkikimaan niin hupsista vaan kaikki tärkeät jutut häviää kans.