Miten pitää toimia,että saan siirrettyä kännykästäni valokuvat tietokoneeseen?

Mulla on Sony Ericssonin uusi radiopuhelin ja latasin Picasan,mutta kuvat eivät mene kohteeseen.Mitä teen väärin?Olen pähkäillyt tämän asian kanssa tuntitolkulla ja nyt alkaa mennä pinna poikki.Auttakaa te,jotka osaatte tämän laatuiset ongelmat.Odotan kiitollisena vastauksia.Ei auta mikään noista ja nyt kun menen aloitussivulle,tulee iso musta neliö,joka peittää lähes koko tietokuvan ruudun.On mulla piuhat sun muut.Paska puhelin.

Lisätty: 24.05.2009 - 12:56

Olin Sonyn sivustoilla,mutta ei sieltä mitään apua tullut.Mutta nyt on toi musta neliö ruudulla.Miten sen pois saa?En löydä tästä puhelimesta edes (at)merkkiä,jotta voisin lähettää kuvat itselleni sähköpostini.Kinkkinen juttu,joka pilaa koko päivän.Ei kai toi musta neliö vaan ole virus?

Lisätty: 24.05.2009 - 17:13

Mulla oli UBS-liitin väärässä paikassa.Otin tulostimen irti ja laitoin piuhan siihen ja valokuvia alkoi tulla solkenaan.Kiitos kaikille teille,jotka yrititte auttaa.Terveisin:Gristalli-toope

Avainsanat: valokuvien siirto kännykästä tietokoneelle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.05.2009 - 12:29

Onhan sinulla usb-piuha? Kännykän ja tietokoneen välille.
Oletko ladannut PC-suiten tietsikkaan?
Kokeilehan tuolta löytää neuvoja:
www.sonyericsson.com/cws/sup...&cc=fi
www.sonyericsson.com/cws/sup...&lc=fi

Toivottavasti löydät noista apuja.

Lisätty: 24.05.2009 - 17:24

Siirrä kuvia ja videoleikkeitä
Kuvat voi siirtää tietokoneeseen USB-kaapelilla. Bluetooth™ mahdollistaa kuvien ja videoleikkeiden langattoman siirtämisen tietokoneeseen. Kaapeleita ei tarvita, kun tiedostoja siirretään puhelimesta tietokoneeseen infrapunan avulla. Jos puhelin tukee PictBridgeä™, voit tulostaa valokuvia suoraan yhteensopivalla tulostimella tiedostoja siirtämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2009 - 12:25

Auttaisiko puhelimen muistikortin siirtäminen koneeseen ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 12:30

Onko picasan kuvankäsittelyohjelma?... onnistisko kenties niin, että ensin siirrät kuvat tietokoneen muistiin (teet oman kansion) ja sitä kautta vasta muokkausohjelmaan??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 12:47

En ymmärrä mitä sillä Picasalla tekee tuossa tapauksessa?
Olen tehnyt Omissa kuvatiedostoissani puhelin mallini kansion puhelimen kuville. Kyllä tuo Pikasa on ne sieltä nähnyt.
Ensin ne on siirrettävä "narua", bluutuutti, infrapuna, usb-tikkua tai sähköposti yhteyttä apuna käyttäen. Ja jos on kortinlukija niin silläkin onistuu kuvien siirto cobjuutterille.
Sonyn kuvansiirto ym ohjeet on lähteissä.

Lähteet:
www.sonyericsson.com/cws/sup...&cc=fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 16:07

Itse yrittäisin siirtää kuvat usb-kaapelilla mikä yleensä tulee puhelimen mukana ja siirtäisin kuvat
omat kuvatiedostot kansioon ja avaisin kansion sen jälkeen Picasalla,
Itselläni on myös ollut ongelmia Picasan kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 21:02

Usb-kaapeli tai muistikortin käyttö adapterin avulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 09:25

Eikö puhelimen mukana tullut levykettä.siinä siirto ohjelma ,ainakin mun puhelimeen tuli levyke ,siinä neuvoi ihan tarkkaan miten se toimii.Levyke koneeseen ,niin ohjeet tulee ,ruudulle.