Kuinka kauan pakastettu siskonmakkara säilyy?

Siskonmakkara on raakaa makkara-ainesta.

Avainsanat: pakastettu siskonmakkara säilyvyys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.05.2009 - 12:24

Kolmen kuukauden ajan säilyvät yleensä lihat ja kalat pakastettuna. Sen jälkeenkään ne eivät pilaannu, vaan niiden rakenne muuttuu ja ne sitkistyvät. Tuskin mikään ruoka paranee pakkasessa. Käytä ne pois mahdollisimman nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2009 - 12:17

itse raakaa makkaraa pitäisin 3 kk, mutta jos keität ne ja sitten pakastat, niin säilyy kaemmin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 12:40

En pakastaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 13:02

En myöskään pakastaisi siskonmakkaraa-se ei ole siihen tarkoitetu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.05.2009 - 13:26

Kyllä minä ainakin olen siskonmakkaraa pakastellut ja ihan hyvänä pysynyt kuukauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 14:02

Samaa mieltä edellisten kanssa. Voi pakastaa ja säilyy kolmisen kuukautta ihan hyvänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 17:15

Raakamakkarana (siskonmakkara), säilytysaika ois mielestäni sama kuin jauhelihan, koska koostumus sama ja 'rikotusta' lihasta kyse, uskoisin, että 3-4kk.

Muita pakastusaikoja: www.reseptit.com/ruoan-sailo...tusaikoja/

Lähteet:
www.reseptit.com/ruoan-sailo...tusaikoja/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 21:01

Mun vastaus on,etten koskaan enkä missään pakastaisi saati söisi siskonmakkaraa.Mulle se on lapsuuden trauma.Mun äitivainaa keitti siskonmakkarakeittoa maitoon!!Helv.mikä kalman haju siitä levisi.Tämä operaatio aina,kun mun systeri tuli Ruotsista käymään ja mutsi halusi tehdä syrran lempiruokaa,jota itse vihasin ja mua kuvotti eli syy miksi en voi sulattaa s-makkaraaTämä sarjassamme tunnustuksia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2009 - 09:29

Laita pakastin tuonne 50 asteeseen kyllä säilyy vuosia.