Aurinkoista aamua napsulaisille,mitä tänään teette?

Meillä on puiden pinousta ohjelmassa,mutta ensi auto puhtaaksi sisältä ja päältä.

Avainsanat: puita auto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.05.2009 - 10:32

nyt pääsee taas maalaamaan, kun sadetta oli kaksipäivää ja nyt paistaa taas, ruokaa laittelen ensin , kun noit lapsukaisii tulee käymään...joten nyt pitäiskin jo olla lihapullia tekemässä ja perunoita kuoria muusia varten, jotta oikein aurinkoista sunnuntaipäivää kaikkille napsulaisille ja sinulle myöskin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 10:35

Aamua aurinkoista sinullekin. Koitahan tehdä suoria pinoja, ettei keikahda kumoon koko aikaansaannos viimeistä klapia laittaessa. Lähden tuossa puolen päivän jälkeen ulos, kun on niin upea päivä. Aion tehdä oikein pitkän lenkin. Sitten kotiin ruoan tekoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 10:36

Lueskelen mitä yö-eläjät on täällä sivustolla mellastaneet?
Sitten täytyy ottaa hyvä asento kun iltapäivallä JJ alkaa paasata tuolta Monacosta. Siellä kuulemma on jonkinlainen tapahtuma menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 10:41

Pihalle olen menossa vähän hommiin ja läskisellä kamaralla rasvapoltan grillin ja tänään aloitetaan grillauskausi ja minä haluan makkaraa grillata tänään, vaikka dieetillä olenkin, kerkeän minä koko kesän kevyempiä tuotteita grillaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 10:53

ajattelin mennä lukemaan kemiaa ja yhteiskuntaoppia takapihalle.. myöhemmin katson formulat ja menen puntille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 11:07

Lähden kirpputorille ja se on torilla, vuoden ensimmäinen sellainen ja aika iso tapahtuma. Pilvetön päivä joten ihan kiva pyöräillä ja olla ulkona koko päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 11:14

pitäis mennä kokeilemaan pitääkö se kanootti vielä vettä ja pysyykö pystyssä, jos ei niin sitten tuli uimaretki ... saas nähdä ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 11:16

Juu mukavasti paistaa aurinko, mutta mulla on tuo kirottu pakkaaminen edessä ja siitä en ole oikein iloinen, sillä aika alkaa loppua täällä, mutta hyväpuoli on siinö, että tulen tänne pian takaisin.
Kyllä tietysti formulat pitää katsoa , koska Kimi lähtee eturivistä eka kertaa ja voi tapahtua mitä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 11:35

Aurinkoista päivän jatkoa sinulle ja kaikille muillekin. Heräsin mökillä kaikessa rauhassa, keittelin kahvit ja seurailin rantaelämää. Västäräkkipariskunta yllätti tekemällä tällä kertaa pesänsä mökin välikaton ja katon väliseen tilaan. Kohteliaasti annamme toisillemme vuoron ja väistelemme parhaamme mukaan. Käppäilin sitten kotiin (mökille kun on matkaa vain n. ½ km) tie ja vähän metsää välissä. Kävin pyörälenkillä ja samalla kuvasin kännykkäkameralla yhden yllätyksen tuolta tien varresta, eikä asia jää siihen. Eilen tyttäreni teki halkokuorman valmiiksi traktoriin, jota nyt lähdemme viemään hänelle. Aion tänään vain levätä ja ulkoilla, huomenna taas duuniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 11:53

Lämmin aurinkoinen huomen kaikille, tuos kahdelta ois nää vanhimman poikani pojan ristiäiset tiedossa, ja loppuilta varmaankin, jos aurinkoa vielä piisaaa, niin oleskella/puuhastella pikkasen pihassa.
P.s. Mihin osotteesen voi lähettää autoni pesuun, eikös siin kaks mee samalla pesten kuin ykskin auto:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 12:11

Huomentapäivää!
Päiväkahvia juon ja tuli avattua Napsu siinä samalla. Ulos olen lähdössä ja takaisin tulen varmaan joskus vähän ennen puolta yötä.
Pikkuaskareita aion tehdä, sellaisia mitä nyt sunnuntaina kehtaa.
Sirkkelit ja muut meluavat koneet saavat levätä. Muutaman kukantaimen ainakin istutan. Lenkillä vierähtää tunti, pari.
Ai hitsi, formulat. Ne täytyy käydä väliilä katsomassa vaikka kuinka aurinko paistaisi. Olisin saattanut unohtaa, ellen olisi nähnyt Sulkiksen kirjoitusta.
Siinä voisi samalla napsutella, jos rakas ei jaksa kuunnella pörinää.
Mukavaa ja aurinkoista päivänjatkoa kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 12:31

Oikein hyvää sunnuntaita vaan kaikille ! Meille tulee tänään pikkumies käymään, isoäidin pikku-orava ! Laitan jotain ruokaa ja sitten tehdään yhdessä vähän "pihahommia" pienellä kottikärryllä. Josko ne perunat tänään menisivät sitten sinne vakoihinsa. Minä lupasin istuttaa sipulit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 12:51

Olin kirkossa, meillä oli isoskoulutuksen lopetus, ja meidän isoset siunattiin siellä.

Tänään ajattelin täyttää hakupapereita vaihto-oppilasvuodelle Saksaan, saa nähdä mitä siitäkin tulee, ensin pitäisi ymmärtää lomakkeen kysymykset ja sitten vielä vastata niihin saksaksi... tiukkaa tekee, mutta enköhän siitä jotenkin selviä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 13:07

Kiukuttelen omaa tyhmyyttäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.05.2009 - 13:28

huomenia huomenia, tänään pitäisi käydä syömässä kiinalaisessa ravintolassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2009 - 18:02

Olen hieman myöhässä tässä vastauksessani. On jo ilta ja loppuillan meinaan löhötä ja napsutella.