Miten nolon asian kehtaat tunnustaa julkisesti?

www.vartti.fi/artikkeli/1748...39ea7dd09b
Tällainen varmaan hävettää kamalasti? Itse en ole valmis tunnustamaan oikeastaan yhtään mitään. Kukaan ei edes tiedä, että minulla on jonkinasteinen addiktio tähän Napsuun.
Luettuani Ben Malisen "Häpeän monet kasvot" aloin melkein uskomaan, että häpeä määrää puolet ihmisen tekemisistä. Häpeä pani nytkin ruksaamaan tuon "kysy anonyymisti".

Lisätty: 24.05.2009 - 00:48

No kerro yksi???

Avainsanat: häpeä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 00:54

Asia jota olen elämässäni eniten hävennyt on se, kun sanoin tätiäni vanhaksi lehmäksi. Eikä se loppujen lopuksi ollut niin kauheeta. Täti vaan naureskeli, ja antoi anteeksi tottakai. Että jos hävetä pitää, niin en ainakaan anonyymiksi heittäydy. Kehtaan tunnustaa kaikki kamalat asiat julkisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2009 - 00:17

No varmaan paljon pahempiakin juttuja on olemassa, tuohan on melko lievä ja jopa hupaisa sekoilu. Kehtaan minkä tahansa - ei niitä nyt kuitenkaan niin paljoa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 07:18

Eräältä vanhaltapojalta kyselivät mikset ole mennyt naimisiin?
Kerran yritin, mutta kirkosta eronneena jouduimme menemään Magistraattiin ja ehdottivat julkipanoa johon minä ujona en tohtinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 08:34

Ei ole mitään hävettävää,juopottelua en harrasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 08:59

tuossa jutussa oli onneksi vain munia joita naiset känäs heitteli, mutta kuopiontorilla oli ukko joka kännis ammuskeli, sillä seurauksella , että yksi kuoli...eikä hän tiedä edes syytä teolleen....en silti hyväksy mitään väkivaltaa olkoon se sitten mitä tahansa, vaikka vain munilla heittelyä, ja häpeää tunnen aina itseäni kohtaan, eilen viimeksi , kun kaupassa kuljeskelin ja olin jotain pillannut rinnukselleni, enkä sitä huomannut kuin kotona, onneksi oli huivi kaulassa ja toivon että se ois peittänyt sen kohdan, mutta kyllä hävetti..omia mokiani saan kylläkin hävetä tämän tästä, kun minulle jostain kumman syystä aina sattuu ja tapahtuu kaikenlaista ihan tahattomatikin........ihmettelee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 09:36

Kontulan munakivityshän pelkästään harmittoman hauska tapahtuma,joskus olen saanut tosi ison herneen nenääni,kun kotikadulla on pikkukapakka ja kesäiltana muualta tullut porukka yöllä myöhään(01.00-02.00) mekastaa ikkunan ali kulkiessaan,silloin pitäis olla mätiä munia varastossa,mutta kerran suihkasin vesipistoolilla perään(se on sitten toinen juttu miksi mulla on vesipistooli!!)Tulevaa kesää varten pitääs varastoida tiu tai kaks munia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 12:46

En tunnusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 13:24

Pistin juuri kaksi kysymystä Napsuun ja kumpikin on noloja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.05.2009 - 13:29

Ehkä kannattaa jättää nolo asia tunnustamatta julkisesti, tai sitten vaan antaa huumorilla tulle päin näköä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 17:14

ei niitä kehtaa täälläkään tunnustaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 17:27

Ei tuo juttu ollu mielestäni mitenkään erikoislaatuinen hävettäväksi. Ei muuta kuin rohkeutta vaan elämääsi :::D Näin lausuu täältä ihminen, joka on vannoutunut avoimuuden ystävä.
Kaikilla ihmisillä on asioita, jotka tuntuvat, ettei niitä voisi kenellekkään kertoa. Monet niistä helpottavat, kun ne uskaltaa kertoa ääneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 21:05

En mitään kovin noloa... No on saanu hävetä ku on jääny jostai hölömöilystä kii... :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2009 - 10:10

En varmaan tee koskaan mitään niin noloa ja hävettävää jota en uskaltaisi julkisesti tunnustaa.
Kontulan mimmit olisivat voineet tehdä vielä paljon pahempaakin mutta on ikävää saada kananmunia niskaansa.Humala teettää kaikenlaista näköjään.