Onko kukaan menossa iskelmä festivaaleille heinäkuun ensimmäisenä viikonloppuna? Minä olen siellä 4.7

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.05.2009 - 11:54

Meitä on tulossa täältä Pohjois-savosta 8 - 10 hengen porukka.
Mökki on jo varattu, tulemme jo torstaina ja olemme siellä koko festarin ajan, 3 päivää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2009 - 22:56

Himokselle?
En ole paikalla vaikka olen juuri palannut mannersuomeen.
Anna sitten raporttia kuinka meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.05.2009 - 22:57

Ovat niin kaukana Jämsässä, että en lähde sinne asti. Ehkä joku napsulainen menee, joka asuu lähempämä. Hyvä esiintyjäkaarti näyttää olevan. Siinä mielessä kiinnostaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2009 - 22:58

en aio. olen amerikoissa silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.05.2009 - 23:19

Kyllä veri vetäisi mutta kaveriani ei tunnu kiinnostavan. Viimevuonna jo vihjailin miten kiva olisi käydä, vaan käymättä jäi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 08:35

Ei ole,olen täälläetelässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 09:01

ois kyllä kiva olla siellä silloin,mutta se ilta menee ihan toisessa paikkakunnassa ja sukujuhlissa silloin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 09:29

Ei kiinnosta tuon tyyppiset jutut olenkaan,iskelmää tulee radiosta tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 09:51

July 4.th USAN Kansallispäivä;chumba vinkkasi Himokselle,mutta olisit voinut itse mainita kyssärissä,joka tapauksessa olen poissa laskuista,kun työn raskaan raatajana.Pidä lustia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 12:47

Ehkä Jämsän äijä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2009 - 13:25

Oleskelen Turussa vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.05.2009 - 21:05

En, kun ei oo intoa eikä kyllä rahaakaan.